• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • gent

Hej!!
    Nu har vi äntligen gift oss, och jag kan bara säga att trots alla bekymmer och stress innan så var det superduperkul! Jag avundas er som har kvar "det roliga"!!

Jag tänkte försiktigt fråga om det är någon om känner någon som letar bröllopsmatta? Vi vill nämligen sälja den vi använde vid vårt utomhusbröllop som "altarmatta".

Den är vit, 12m lång och gör sig kanonbra vid bröllop.

Hör gärna av er om ni känner någon som kan tänkas vara intresserad! :)

(har även lagt upp en annons på blocket och här på bröllopstorget - sök på bröllopsmatta)

• Helena Johansson

Hi hi, Jaaa Rååålis!! Väntar att boka datum innan fler har hojtat till när de kan

• matteve

Den 3:e efter klockan 14!! (Jag kan ju iofs komma senare om ni väljer en tidigare tid!) Den 10:e jobbar jag till 18..

Åh, vad kul det ska bli!!

• Helena Johansson

De flesta av oss jobbar ju kontorstider så efter 17 blir det nog i vilket fall

• matteve

Ahh... så sant så! Man tappar lätt verklighetsuppfattningen när man är student

Helena Johansson skrev 2008-05-22 12:41:28 följande:

De flesta av oss jobbar ju kontorstider så efter 17 blir det nog i vilket fall
  • Liten liten kanin

Ja jag kan inte före 1600 den 3:e.
    Nu ska jag iväg till jobbet, vi hörs! Kram!

• Godisråttan

Kan vi inte ta lör 14/6 istället. Jag kan inte 3 el 4 juni då tidningen måste ut och det är supermycket med korrvändor hit och dit...Skulle ju vara bra om jag hinner få korten men tror inte det då jag måste välja vilka vi ska ha med i albumet. Har alla korten på cd skiva nu.

• Helena Johansson

Jag kan den 14 juni

• AllStared

ska vi ta 14/6 får vi faan små fira mej som fyller år 2 dagar efter. :p

• matteve

Jag kan också den 14:e, men efter kl 15 i så fall

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008