• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Helena Johansson

Godisråttan!! Ni var ju hur fina som helst! Åhhh vill också nuuuuuu

• Liten liten kanin

Godisråttan, ni var verkligen såååå otroligt vackra! Vill oxå nuuuuuuuu!!!
    Vi har väl spikat den 14:e? Så nyfiken på alla detaljer från er som gift sig nu. Och Godisråttan, var ni nöjda med tårtan? Vi ska provsmaka nu på måndag! Spännande!

• Godisråttan

liten kanin
    Japp det var vi!

• 0205

Liten Liten kanin

Kan inte komma den 14:e, då är vi iväg på bröllopsresa :D

Godisråttan

Tack, detsamma!!! ^^

Har laddat upp bilder på en sidan man behöver lösenord till, bara att maila mig om ni vill ha lösenordet :)

• Helena Johansson

Det är klart att vi spikat den 14:e Kanske tar med mig min tärna om det är ok.. Vi ska ut och shoppa underkläder innan Hon gifte sig i vintras och kan säkert komma med en massa smarta inlägg till oss ogiftingar

• Njut av livet

Hej!
    Det är inte många månader kvar till mitt bröllop.
    Tankarna runt skönhetsbehandligar etc har börjat att cirkulera.
    Fick höra av en vännina att Pircells skönhetsinstitute på styrmansgatan, Karlaplan, erbjuder prisvärda tjänster med hög kvalitét. Tänkte höra om någon varit där och om det är så bra som jag har hört?

• Godisråttan

Om det inte blir fint väder tar vi cafe, annars picnic. Alla tar med sig själva vad de vill äta el knytkalas?

Helena Johansson skrev 2008-05-28 21:15:55 följande:

Det är klart att vi spikat den 14:e Kanske tar med mig min tärna om det är ok.. Vi ska ut och shoppa underkläder innan Hon gifte sig i vintras och kan säkert komma med en massa smarta inlägg till oss ogiftingar
    klart hon kan följa med!
Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008