• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Godisråttan

Matteve
    Kl 15 blir utmärkt!

• Liten liten kanin

Jag kan oxå den 14:e, efter 1500 här med!
    Godisråttan: Nyfiken, var ni nöjda med tårtan? Kikat på Holysweets hemsida och den är fantastiskt vacker!!! Vilket konstverk! Var den god oxå?

• Helena Johansson

Då tycker jag att vi bestämmer den 14:e i Rååålis (om vädret tillåter). Ska vi säga 15 då kanske?

Vill också höra allt om tårtan (och allt annat) Godisråttan!

Ha en skön helg nu allihopa. Själv ska jag ha reunion med några tjejer som jag var i Kroatien med för tre år sedan och i morrn blir det 30-års fest.. och jag som försöker komma i brudklänningen.. hum hum..

KRAM på er!!!

• Liten liten kanin

Hihihi, nu har de tagit H på svensexa! Det plingade på dörren (jag hade bara fått veta vilken tid de skulle komma)å utanför låg en död fisk, en ölburk och en påse fula kläder med uppmaningen att ta på kläderna, ta fisken under armen, svepa ölen och gå ut på gatan. Haha, stackarn. Klockan är nio på morgonen!
    Själv ska jag ha myskväll med kompisar och kolla på schlagerfestivalen! Kram på er!

• matteve

Hahahahahhaa.. stackarn!! En död fisk??!

Du är nog inte så säker du heller...

Liten liten kanin skrev 2008-05-24 09:28:37 följande:

Hihihi, nu har de tagit H på svensexa! Det plingade på dörren (jag hade bara fått veta vilken tid de skulle komma)å utanför låg en död fisk, en ölburk och en påse fula kläder med uppmaningen att ta på kläderna, ta fisken under armen, svepa ölen och gå ut på gatan. Haha, stackarn. Klockan är nio på morgonen! Själv ska jag ha myskväll med kompisar och kolla på schlagerfestivalen! Kram på er!
  • Liten liten kanin

Hahaha, ja jag vet inte vad grejen med fisken var.
    Ja fy 17, man börjar bli lite paranoid nu. Vet ATT det blir (H är kass på att låtsas som ingenting) men inte när och vad... Gaaaaah....

• matteve

Ååååååååååååååh!! Du skämtar!! Vad fiina ni var! Och du var gudomligt vacker i din klänning..

Å vilka vackra bilder!! Toppenfotograf verkligen! Ska bli så kul att höra allt om er dag sen!

Godisråttan skrev 2008-05-24 17:32:32 följande:
    Ni kan få en liten preview tjejjer!www.orasisfoto.blogspot.com
  • AllStared

Godisråttan - Superfina bilder! :D

• Helena Johansson

Ni är sååå vackra! Ser fram emot att se ännu mer sen!

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008