Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
Liten liten kanin skrev 2008-06-10 14:53:16 följande:
Om det blir sådant här väder vill jag inte ha pic-nic Är det ok om vi är på Frapinos då?
Vaddårå, det är väl mysigt med lervälling och gåshud? Nejdå, såklart vi tar Frapinos i så fall! Jag jobbar till 1600 och blir sen oavsett plats.
Har precis köpt en massa tyg till löpare till borden! Vitt, lite blankt med broderat mönster på. Väldigt bröllop tyckte jag. Ska bli ca 20 cm breda och ligga på längden ovanpå vita linnedukar på borden. Åsså massa ljusrosa ljus och blommor på det. Blir nog bra! Just ja, åsså de rosa hjärtegodisarna förstås!
17 grader och regn på lördag. ingen picnic för min del!!!! jag har inga foton att ta med men jag får vara med och berätta om tokiga saker på bröllopet och ge tips och ta kort en annan gång...Kan alla kl 15, har för mig några inte kunde förrän 16. ska vi ändra tiden?
Fika-lista 14/6 Kl 15.00 Cafe Frapinos vid Hornstull.
Helena Johansson
Liten liten kanin
Matteve
Allstared
Godisråttan
Isifer (nygift och hoppas på att kunna visa bilder)
Jag kan vara där nån gång runt 1600, så för min del kan vi gärna skjuta det till 1600.
Sitter med festhäftet och knåpar. Svårt att veta vilka sånger man ska ha med. Vill ha en lagom mix av fina och galna sånger, så man kan börja snyggt å sen spåra ur, haha!
För mig är det ok att skjuta till 16.. Dock spelar Sverige fotboll kl 18 så då vill jag vara någonstans där man kan se den Nu kollade jag på smhi och det var regn bokat på lördag
så vi kanske ska säga Frapinos sålänge (om vi inte ska ta ngt ställe där vi kan få ett glas vin? Vad sägs om M/s Gerda?
jag tar gärna frapinos och de som vill gå vidare kan ju göra det.
Sorry tjejer... måste stå över morgondagen. Hoppas kunna vara med nästa gång!
måste också skippa dagens fika, men hoppas de blir fler gånger!
Krama
Hur gör vi?