Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
Hi hi, jepp! Snart är vi ju gifta och räknas som tråkmånsar som bara sitter hemma har jag hört.. bäst att passa på!
En fråga; är det bara jag som har blivit hyperkänslig? Börjar gråta för minsta lilla. Spelar ingen roll var, när och hur! Kan börja gråta om någon säger flaskhals! Typ.
Kanske mycket att tänka på iom flytt till USA, lämnandet av familj o vänner, underbara tanken av att vara gift med min Matt, den nya lyan, framtiden å vad jag ska jobba med osv. Plus att jag har varit/är ganska ensam om planeringen av bröllopet. Det läskiga är att jag inte känner om det är "glada" eller "ledsna" tårar. Kanske ska tillägga att jag känner mig ruskigt lycklig.
Är jag knäpp?!
Kanske skulle ha börjat meddelandet "Kära Bullen, jag är en tjej på 23 jordsnurr..."
Matteve, jag skulle gissa att det är helt naturligt. Jag har oxå börjat känna mig nervig, storbölade ensam framför datorn när jag googlade fram den exakta texten vi ska säga i löftena. Det är såklart ännu "värre" för dig som dessutom ska flytta från landet. Det är ju en jättestor omställning i livet, liksom en ny fas som tar vid. Såklart att det är glädjetårar. men jag förstår nog vad du menar, när man sitter där å bölar över nånting vackert så tänker man ju "vad gråter jag över, jag är ju inte ledsen".
H har oxå börjat känna sig nervig säger han. Mindre än en månad kvar nu, han börjar känna allvaret säger han. Inte att vi ångrar oss såklart, men det är ju ENORMT stort! Ofattbart stort!
Hihi nu är man möhippad. :p
Haft den bästa hippan någonsin... Whiiei!
Helena Johansson skrev 2008-06-26 13:56:03 följande:
Attans Godisråttan.. att det gick så fort
Hur gör vi andra? Ni får gärna bestämma tid och så, så kommer jag så fort jag kan efter att ha hämtat alla smycken
Helena Johansson skrev 2008-06-30 20:48:49 följande:
Liten liten kanin skrev 2008-06-28 09:39:06 följande:
Samma här, en massa småsaker att fixa. Det sista med bordsplaceringen, bordsplaceringstavla att ha i entrén, det sista med festprogrammet... Imorrn ska vi träffa cateringen och provsmaka menyn! Spännande! Vårt toastmasterpar följer med, blir ju bra att de kan prata ihop sig med serveringspersonalen. Har beställt allt vin från Systemet oxå, hämtas om en vecka. Vigselprogrammet kan vi inte skriva ut förrän sista veckan eftersom vi ska träffa prästen på måndagen! Gaaaahh, nära nu!!! Fy, jag längtar så det gör ont!
Hur gör vi med ikväll då? Är det vi tre, Matteve och Helena och jag? Det blir väl trevligt även om vi är få? Vad säger ni?