• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • AllStared
    Godisråttan skrev 2008-06-02 09:50:03 följande:
    Åhhh så spännande!I vilken månad kommer du vara när ni gifter er? Ska ni kolla om det blir pojke eller flicka?
    Kommer vara i vecka 21 när det är dags frö bröllopet. :)
    Och hihi ja vi vill veta om det är en flicka eller pojke, för vi ser bebisen som överaskningen, inte könet.
  • 0205

Allstared

Visst är det en häftig känsla att se en bild på ens bebis för första gången :)

Här finns bilderna från vårt bröllop, gjort iordning en bilddagbok med utvalda foton från vår dag.

080524.bilddagboken.se
    Lösenord: 080524

• AllStared
    matteve skrev 2008-06-02 17:00:38 följande:
    ååååååååååååh, bebis!!! Va fin *avis*
    [/citat]

hihi helt underbart fin! :D
    0205 skrev 2008-06-02 19:28:22 följande:
    [citat]
    AllstaredVisst är det en häftig känsla att se en bild på ens bebis för första gången :)Här finns bilderna från vårt bröllop, gjort iordning en bilddagbok med utvalda foton från vår dag.080524.bilddagboken.seLösenord: 080524
    Ja det är helt otroligt, jag kan inte sluta le. :D hihi
  • Liten liten kanin

0205, vilka fina bilder! Ni är hur vackra som helst! verkar ha varit underbart väder oxå. Fyyyy vad jag längtar till vår dag!

• matteve

Håller med Liten liten kanin - helt underbara bilder! Ni var såå vackra!

jag vill gifta mig NU!!!

0205 skrev 2008-06-02 19:28:22 följande:
    AllstaredVisst är det en häftig känsla att se en bild på ens bebis för första gången :)Här finns bilderna från vårt bröllop, gjort iordning en bilddagbok med utvalda foton från vår dag.080524.bilddagboken.seLösenord: 080524
    För övrigt så blir vi nog inte 90 pers.. utan snarare 107. Gahh! Men det känns ju kul
  • Helena Johansson

Åhh vilka fina bilder!! Både på vackert brudpar och söt bäbbe

Jag har precis varit och hämtat min vigselring!!!! Sitter här framför datorn och känner mig gift.. hi hi. Blivande är inte hemma än så jag smyger lite med ringen på :)

• Liten liten kanin

Helena: Hahahaha, jag känner igen mig... Men det är säkert flera dagar sen sist...

• matteve

hahaha... jag väntar på att få hem Matts vigselring... å den kommer jag nog att smygprova!

• Godisråttan

Fyll på ni som ska med!!

Fika-lista 14/6 Kl 15.00 pic-nic i Rålambshovsparken om det är fint väder annars Cafe Frapinos vid Hornstull.

Helena Andersson
    Liten liten kanin
    Matteve
    Allstared
    Godisråttan

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008