Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
Gahh. Ringde och kollade när min klänning ska levereras till butiken, eftersom jag beställde den i början av februari (brukar ta tre månader). Nu sa hon att den kommer den 30 juni! Gahh! Vill inte vänta så länge! Vill ju kolla slöja och grejer till... Men men, kanske bra att den inte finns här hemma än
Ja man vill gärna ha allt klart typ nuuuuu . Jag köpte faktiskt min slöja igår trots att inte klänningen är färdig. Håller en tumme att den blir bra till
Hej tjejjer!
Allt blev jättelyckat och magiskt. Så overkligt på något vis.. Har jättemycket nu med jobbet. Resan var fantastiskt och kan varmt rekomendera alla att åka dit!Kom t Sverige igår och var på jobbet idag 10h så är lite mycket nu. Jag är med på pic-nicken of course bara jag kan. Ska berätta ALLT sedan när jag får lite tid över och visa alla fantastiska bilder vår fotograf tog.
I promise jag ska berätta allt för er senare
Kraaaaaaaaaaaaaaam
AAAAAAAHHH!!! Grattis Mrs! Ska bli jättekul att höra/se sen! Men förstår att du har mycket nu... skönt att höra att det varit underbart!
En miljon grattis Råttan!!! Fy vad spännande att få höra alla detaljer! Vi måste planera in picknick SNART!! Kram, kram!
Vill också höra allt snart!!!
Tycker att vi börjar kika på datum för våran picknick redan nu Här kommer några förslag:
3 juni
4 juni
10 juni
Vad tror ni?
om det står mellan dom 3, är den 10 juni bäst för mej. :)
Den 3:e eller den 10:e kan jag! Tjihoooo, picknick!
Platsförslag: Rålis! Otippat va?