Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
Hallå!
Det känns underbart o det var alldeles underbart igår. Helt otroligt bröllop och så mysigt med dop samtidigt. Sångerskan var otrolig, min MAN var otrolig.
Nu är jag FRU! Känns så bra, gårdagen går inte att beskriva, jag kände mig verkligen som en prinsessa!
Alla var så nöjda med bröllopet o tyckte det var så familjärt o avslappnat. Prästen var underbar! Jag vill spola tillbaka tiden! Längtar tills vi får bilderna och filmen från vigseln. Otroligt. Underbart!
*Lycklig*
Grattis Mica & Krille och Godisråttan! :D
Åååååååå vad härligt det låter!!! GRATTIS i massor!!! Kram!
Taaack
Lite bilder:
www.brollopstorget.se/hem/mica_o_krille/galleri.php
Guuuud vad vackra ni var!!! Vilka fina bilder! Stort grattis, hoppas er dag var helt underbar! Du vet väl att du måste komma och fika med oss nu, med all din erfarenhet du kan delge oss!
Liten liten kanin skrev 2008-05-07 18:39:20 följande:
Idag är det 2½månad kvar till vårat bröllop! :D
Ja, nu är det 19 dagar kvar tills vårt bröllop. Fortfarande inte klar med alla klänningar, men det ordnar sig nog. Jag vägrar vara nervös.
Ojojoj, Isifer. Det närmar sig med stormsteg för er oxå! Vad spännande! Nerverna under kontroll? Hoppas på att få se bilder sen på er och på din vackra klänning!
Själv håller jag på å pysslar med småsaker, teckensnitt i vigsel- och festprogrammen, letar rätt färg på rosorna till buketten, börjat klura på bordsplacering (vilket INTE är en småsak märker man när man börjar...). Dessutom har jag bestämt mig för att göra vårt tårtbrudpar själv! Köpt träfigurer och färg på Panduro, blir nog bra!
*puffar samtidigt för vår underbara tråd som har blivit lite sömnig*
Ja det ska verkligen bli spännande att se din klänning sen Isifer .
Ja det verkar som vi somnat lite härinne men det kanske beror på det fina vädret i helgen eller nåt.. Hos oss sover inte bröllopsplaneringen iaf. Hade mina tärnor hemma hela helgen så nu är klänningar och sjalar till dem köpta, min vigselring beställd och hindersprövningen och namnändringen på lådan. Sen var vi i kyrkan igen och spanade. Sen blev det såklart en hel del fika, god mat, vin och drinkar också.. Är det tjejhelg så är det På tal om vin.. ska vi inte boka in vår picknick snart? Någon som vet när Godisråttan kommer hem? Vore ju mysigt om hon kunde vara med och berätta ALLT om bröllopet och resan!