Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
Hallå, jag gifter mig också imorgon! *fniss*
Ååååååå, hahahaha ja såklart!!! Hur mår du?
Lika nervös, eller nerverna under kontroll? Gud så spännande!
Liten liten kanin skrev 2008-05-02 13:36:10 följande:
Okej, nu smäller det! Lycka till ni två som går altargång idag! Jag håller tummarna för er. *gråter en skvätt*
Är såååååååååååå nervös(laddat med champagne)!Ont i magen men lycklig!Har gått en lång promenad nere vid vinterviken med dogzen o tärnan och ätit frukost. Snart kommer mormor o mamma(frisörer) som skafixa mitt hår och tärnan som ä makeup artist fixar sminkningen efter. Igår lämnade vi alla saker till slottet. Det kommer bli underbart. Är så lycklig att jag träffat min stora kärlek och vi ska bli en enad familj idag På måndag far vi till Mexico. Kram på er!
Grattis Godisråttan, fy faan så underbart, idag blir en vacker dag!
Godisråttan, ha en underbar dag!
Här hinner jag inte tänka så mkt, satt uppe sent o gjorde tårtor igår. Nu måste jag ta hand om två små som kutar o kryper runt, packa deras väskor o allt de ska ha.
Lassa det sista i lokalen, tydligen hade vissa hållare kommit bort men det är löst nu. Och lämna resesäng hos den som ska passa lillsonen.
Min blivande får åka runt massor idag o stressa. Stackarn.
Men om 5½timma gifter vi oss. Helt otroligt! Jag förstår inte, jag kan itne fatta det men jag är sååå lycklig att jag får gifta mig med mannen ur mina drömmar!!
*lycklig*
Grattis Grattis! Hoppas ni får en fin dag, men så ser de ut att bli här iaf. :)
Mica o Krille skrev 2008-05-03 09:27:06 följande:
Det var sol här nyss.. Men nu kom massa moln. Men det gör inget.
Tack tack!!
Åååååå, tänk idag är ni gifta!!! Man och fru! Det måste kännas underbart! Hoppas att ni hade en underbar dag igår på alla sätt. Det var ju jättefint väder oxå! Vill höra allt sen, man får inte banga fika nu bara för att man är gift!
Kram!