• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Soon and very soon

Mica! har du kollat om KNY kan hon finns på kungsholmen!

• Liten liten kanin

Godisråttan, ta det LUUUUGNT, allt kommer ordna sig! Ni har massor med tid kvar att fixa alla småsaker. Hihihi, hoppas nån säger detsamma till mig när det närmar sig!
    Matteve, visst är det lika kul varje gång man får ett nytt "ja tack"? Man känner sig så lycklig att alla vill komma på just vårt bröllop! Livt är bra underbart!

• Mica o Krille

Soon and very soon skrev 2008-04-28 18:02:31 följande:

Mica! har du kollat om KNY kan hon finns på kungsholmen!
    Vad e det?
  • Soon and very soon

fotograf!!
    Karin Nygård K tror jag hon heter har butik på hantverkargatan!

• Helena Johansson

Godisråttan! Nu drar jag till Barcelona och kommer hem på kvällen på din bröllopsdag. Vill bara önska dig lycka till! Du kommer bli världens vackraste och jag är säker på att allt kommer att gå precis som du vill och att ni får en underbar dag! Jag kommer att tänka på dig på lördag! STOR KRAM!!!

• Godisråttan

Helena Johansson skrev 2008-04-29 12:53:28 följande:

Godisråttan! Nu drar jag till Barcelona och kommer hem på kvällen på din bröllopsdag. Vill bara önska dig lycka till! Du kommer bli världens vackraste och jag är säker på att allt kommer att gå precis som du vill och att ni får en underbar dag! Jag kommer att tänka på dig på lördag! STOR KRAM!!!
    tack sötnos!
  • Godisråttan

Sista dagen på jobbet innan bröllop och Mexico...Weeehhh!Tar dock med mig laptop och jobbar lite bortifrån när jag får lite tid över.Får festprogram och vigselprogram fr tryckeriet idag och jag måste köpa något fint oblat att sätta ihop dem med. Och klistra in tandpetare. Ska göra ögonfransförlängning idag och funderar på brazilian Wax...

• matteve

ÅH!!! Kan inte fatta att du gifter dig i helgen, helt otroligt!! Sååå glad för din skull! Håller med Helena, du kommer vara så vacker på er dag. Njut till max på bröllopsdagen å på resan! (Jag kommer vara i LA, så vi är ändå inte såååå långt ifrån varandra på kartan!)

STOR KRAM å LYCKA TILL!!!

• Godisråttan

Har inte ätit på hela dagen o har sååå ont i magen. Trodde ej jag skulle må såhär Allt är klart och imorgon vid 9 ska jag träffa min tärna och vi ska fixa det sista...Tex köpa böcker och tidningar till mexico, sololja mm Kommer inte att kunna sova inatt eller imorgon...Är ju självklart glad också men väääldigt stressad och nervös!

• Liten liten kanin

Ujujuj, Godisråttan! Imorrn gifter ni er! Så fantastiskt underbart! Förstår att du är nervös, men försök att slappna av och njuta oxå av er stora dag! Ni kommer bli gifta även om allt inte går exakt som ni föreställt er. Och ni kommer ha såååå kul, och du kommer att vara otroligt vacker!
    Stort lycka till med allting nu, vi vill höra allt sen!
    Kraaaaaaaaaaam!!!

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008