• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Liten liten kanin

Tror hon skulle vara borta i 2 veckor. Jag vet dessvärre inte hur jag kommer jobba i juni än. Blir checkad på jobbet om ett par veckor å får ett fast schema då, men det är tydligen inte färdigt än. Men såklart vi ska ha vår picknick! Ser fram emot det jättemycket! Godisråttan, hör av dig när du kommit hem!!!

• matteve

GRATTIS Mica o Crille!! Vilka underbara bilder - ni var sååå fina!

Håller med, ska bli spännande att höra allt om Godisråttans bröllop!

Fatta vad tiden rinner iväg!! jag kom hem från USA igår, å nu ska jag sätta igång med planeringen rejält! Gjorde kap på både skor å smycken till bröllopet där, å det är ju alltid trevligt

Förresten, jag var på provuppsättning och sminkning idag - sååå nöjd!! Dessutom var hon jättegullig.

Jag vill gifta mig NU!!!

• Isifer

Jaha, nu idag så blev blivande mannen kidnappad till sin svensexa. Nu är det jag som får sitta och vänta in min dag.

Två veckor kvar... klänningarna är inte klara änn. Mycket kvar att jobba med.

• Soon 2 be Mrs

idag är det 53 dagar kvar till vårt bröllop

• 0205

Idag är det en vecka till vårt bröllop. Känns lit overkligt :D

• matteve

0205 skrev 2008-05-17 18:28:55 följande:

Idag är det en vecka till vårt bröllop. Känns lit overkligt :D
    [/citat]

Oh, vad underbart! Har ni allt klart? Jag tycker att 2 och 1/2 månader är lite!
    Isifer skrev 2008-05-17 14:27:27 följande:
    [citat]
    Jaha, nu idag så blev blivande mannen kidnappad till sin svensexa. Nu är det jag som får sitta och vänta in min dag.Två veckor kvar... klänningarna är inte klara änn. Mycket kvar att jobba med.
    Åh, är så nyfiken på din klänning.. på papper såg den helt gudomlig ut! Du måste visa bilder sen
  • AllStared

70 dagar till bröllop. :D

• brudaug

Hej alla Stockholmsbrudar (inkl. Linköpings-brudar:)! Hoppar in i allt stök och bök
    Blir bröllop i Augusti i Rosersberg (inte alla som vet vart det ligger - vid Arlanda!) Planerar för tillfället musik under vigseln och aktiviteter under festen! Otroligt vad så få ideer kan uppta all tid :) Hoppas planeringen går bra för er alla!
    Trevlig kväll!

• 0205

Matteve:

Allt är klart. Ska bara inhandlas diverse grejer som vi ska göra nu i veckan. Åh, det pirras i magen!

Blöev hippad när jag var o hälsade på i Gbg för några veckor sedan, det var jätte kul o mysigt!

Nu är det bara vädret som ska vara bra då vi har en utomhus ceremoni. Så vi ber till vädergudarna!

• Isifer
    matteve skrev 2008-05-17 18:36:15 följande:
    0205 skrev 2008-05-17 18:28:55 följande:
    Åh, är så nyfiken på din klänning.. på papper såg den helt gudomlig ut! Du måste visa bilder sen
    Jodå, nog ska jag visa bilder alltid! Massor med bilder!
    Nu har jag för övrigt sytt klart alla tärnklänningarna, det är bara min klänning kvar som måste fållas sen är jag redo att ställa mig vid kyrkan. Snart bara en vecka kvar. Är inte nervös men jag har börjat förstå lite smått att det här är sista helgen i mitt liv som jag heter det tråkiga efternamnet Bergström. Jag tror jag måste använda det på nått sätt så jag verkligen känner att jag brukat klart det innan jag blir av med det... några tips på hur man kan göra?
Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008