• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Liten liten kanin

Hallåååå tjejer! Fika mån eller tis nästa vecka? Vilka fler kan?

• Helena Johansson

Jag är påååå Måndag passar mig bäst om jag får bestämma. Ska antagligen åka och hämta alla smycken mm till bröllopet på tisdag.. sååå spännande!

• Liten liten kanin

Oooo, vad spännande! SJälv är jag på väg ner på stan för att nåla in klänningen! Sitter här fullt utrustad med torsoletten på, haha! Bra hållning får man!
    Ok, måndag efter 1630 då? Vilka fler är på?

• Helena Johansson

Vi gör väl en fin lista som vanligt

Fika måndag 30 juni kl 17 (var?)
    Helena Johansson
    Liten liten kanin
    matteve

• Helena Johansson

jag skriver lite till.. Vad sägs om något ställe där man kan få ett glas vin (jag vet att jag tjatar om detta vin men det är ju gott!! ) Kollade väderleksrapporten och det såg inte helt bra ut på måndag så kanske inte en uteservering utan tak men vad sägs om ett nytt försök på Ms Gerda (vid norrmälarstrand)?

• Liten liten kanin

Det tycker jag låter jättebra! Jag är ledig dagen efter så jag tar gärna ett glas vin. Vad mysigt! Fler som är på?

• AllStared

Fika måndag 30 juni kl 17 (var?)
    Helena Johansson
    Liten liten kanin
    matteve
    AllStared
    (Kanske kommer beror på hur jag känner då, lukten av alkohol kan få mej att spy)

• Helena Johansson

Godisråttan? Vi vill ju se film och bilder :)

• matteve

Åh, kan ALLA dagar utom måndag! Vi ska till van der Nootska å gå igenom alla detaljer inför bröllopet. Dagen blev ändrad i sista stund!

Kan ni någon annan dag?

• Liten liten kanin

Jag kan tisdag oxå, annars är veckan uppbokad... Helena, vad tror du om tisdag ändå? Hoppas!

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008