• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Helena Johansson

Hum.. jag ska åka och hämta smycken till bröllopet ute i Djursholm men borde vara tillbaka i stan inte allt för sent.. Men antagligen inte före 18.30 sådär..

• matteve

Men kan vi inte ta en lite senare fika då? Eller blir det för sent? Skulle vara så kul!

AllStared: vad mysigt!!!

• Liten liten kanin

Ja för min del kan vi ses lite senare. Ledig på onsdagen oxå. Fy vad jag har det bra! Å andra sidan ska jag jobba hela helgen nu...
    Igår var jag och nålade in klänningen! Får hämta den nästa vecka! Ahhhh... En månad kvar!

• AllStared
    matteve skrev 2008-06-27 08:40:08 följande:
    Men kan vi inte ta en lite senare fika då? Eller blir det för sent? Skulle vara så kul!AllStared: vad mysigt!!!
    JA supermysigt att lyssna på. :D
    Och om 2 veckor ska vi på ultraljud, och efter ultraljudet är det 2 veckor till bröllopet. :) Helt otroligt.
  • Helena Johansson

Jag ska prova min klänning igen på onsdag men det tar inte mer än typ 30 min och det är ju i stan så onsdag skulle funka också (kanske till och med kan kolla om jag kan prova på lunchen).. Alt då tisdag lite senare

• Liten liten kanin

Jag kan bara måndag eller tisdag. På onsdag ska vi till uppsala och träffa cateringen å provsmaka menyn! Undrar hur många arbetstimmar man har lagt ner när bröllopet ståndar... Men det är ju sååå kul!

• matteve

Ja, undrar som flundrar hur många timmar, dagar, månader!! man planerat, fxat, tänkt, ANDATS bröllop!

Hmm... vi har inte ens provsmakat vår meny. Snacka om surprise!

Liten liten kanin skrev 2008-06-27 13:03:58 följande:

Jag kan bara måndag eller tisdag. På onsdag ska vi till uppsala och träffa cateringen å provsmaka menyn! Undrar hur många arbetstimmar man har lagt ner när bröllopet ståndar... Men det är ju sååå kul!
  • Helena Johansson

Ha ha, detta verkar inte så lätt
    Men då kanske det blir lite senare på tisdag då? För fanken, det är ju sommar och ljust. Sova kan vi göra när vi blir pensionärer

• matteve

Jag håller med!! Live on the wild side

Helena Johansson skrev 2008-06-27 15:58:14 följande:

Ha ha, detta verkar inte så lätt Men då kanske det blir lite senare på tisdag då? För fanken, det är ju sommar och ljust. Sova kan vi göra när vi blir pensionärer
Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008