Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
Hihi lycka lycka, hörde precis bebsi hjärtljud - www.mp3cube.net/0607/1214489815.mp3
Hum.. jag ska åka och hämta smycken till bröllopet ute i Djursholm men borde vara tillbaka i stan inte allt för sent.. Men antagligen inte före 18.30 sådär..
Men kan vi inte ta en lite senare fika då? Eller blir det för sent? Skulle vara så kul!
AllStared: vad mysigt!!!
Ja för min del kan vi ses lite senare. Ledig på onsdagen oxå. Fy vad jag har det bra! Å andra sidan ska jag jobba hela helgen nu...
Igår var jag och nålade in klänningen! Får hämta den nästa vecka! Ahhhh... En månad kvar!
Jag ska prova min klänning igen på onsdag men det tar inte mer än typ 30 min och det är ju i stan så onsdag skulle funka också (kanske till och med kan kolla om jag kan prova på lunchen).. Alt då tisdag lite senare
Jag kan bara måndag eller tisdag. På onsdag ska vi till uppsala och träffa cateringen å provsmaka menyn! Undrar hur många arbetstimmar man har lagt ner när bröllopet ståndar... Men det är ju sååå kul!
Ja, undrar som flundrar hur många timmar, dagar, månader!! man planerat, fxat, tänkt, ANDATS bröllop!
Hmm... vi har inte ens provsmakat vår meny. Snacka om surprise!
Liten liten kanin skrev 2008-06-27 13:03:58 följande:
Ha ha, detta verkar inte så lätt
Men då kanske det blir lite senare på tisdag då? För fanken, det är ju sommar och ljust. Sova kan vi göra när vi blir pensionärer
Jag håller med!! Live on the wild side
Helena Johansson skrev 2008-06-27 15:58:14 följande: