Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
Då merparten fått förhinder så kommer inte jag heller. Hade laddat laptopen med film från vigseln och foton så det var synd. Vi får ta det en annan gång.
Jag kan inte heller och har frått sms från Helena med samma meddelande. Sorry. Vi får bestämma ett nytt datum snart!! Godisråttan, sjukt nyfiken på film!!!
Jag kan måndag kväll som förslag.
Jag kunde inte heller.. Har en vännina som är döende nu så jag har lite svårt att göra saker överlag.
Men isifer, fy vad tråkigt. Hoppas ni mår ok. Kram!!!
Isifer: Tänker på dig!
Alla andra: Hoppas såklart att vi kan ses snart ändå trots att det blev knasigt sist. Sedan hoppas jag också såklart att ni får en fantastisk midsommarhelg. Själv åker jag upp till stugan i norr för traditionsenligt firande med dans kring stången, sill, nubbe, grillning och jordgubbstårta .. och inget internet
Åker redan i morrn kväll så vi hörs efter helgen igen!
STOR kram till er alla!
Tänker på dig, Isifer! Förstår att det måste kännas jobbigt. Stor kram!
Hej tjejer! Hoppas ni haft en skön midsommar! Är det inte hög tid att bestämma nytt fikadatum nu? Sjukt nyfiken på att höra om eran dag, ni som gift er!
Jag kan mån, tis eller fre nästa vecka, vilken tid som helst! Hur har ni andra det då? Fiiiiiiiikaaaaaa!!!
JAAAAAAAA!!!! Whoohooo!! Kan vilken dag som helst nästa vecka - slutar 14 alla dagar
Jaaaa, fikaaaa! Jag kan mån och tis efter 17 (eller iaf 16.30 )
Annars rullar det mesta på, fick en präst förra veckan vilket kändes lite viktigt på nåt vis . Sen har jag fått reda på att vi kommer att kunna bli upphämtade med båten vid norrmälarstrand eftersom danvikstullsbron ska vara fixad tills september! Sååå skönt!