• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • brud 20080705

Pearldrop:grattis till utbildningen och att du har jobb!
    eveluscious:jätte fin ring!

Jag är så galad!har hittat en jätte bra,fin lokal på Stockfallet"STOCKEN" kostar 950:- och vi får nycklarna på en torsdag och lämna på söndag!Man kan vara ute om man vill.Stor altan och gräsmatta!

• GME76   080802

Grattis Pearldrop och grattis till lokalen brud 20080705.
    Själv grattar jag mig till att numer bara ha 2,5kg kvar till målvikten. Tjoho! Fast imorrn blir det mat o alkohol på Koriander så glöm det jag nyss skrev . Äh, dansar bort det.

• eveluscious

Hörrni tjejer...har någon av er varit i Acksjöns kapell? velar mellan den lilla intima vigseln och det stora pampiga. :-S

Duktig du är! Önskar jag hade samma karaktär...har dock satt mitt mål nu; jag ska ner två klänningsstorlekar innan bröllopet vilket gör att jag landar på fullt normala 38-40.

GME76 080802 skrev 2008-05-29 22:37:27 följande:

Grattis Pearldrop och grattis till lokalen brud 20080705.Själv grattar jag mig till att numer bara ha 2,5kg kvar till målvikten. Tjoho! Fast imorrn blir det mat o alkohol på Koriander så glöm det jag nyss skrev . Äh, dansar bort det.
  • Mirri

Jag såg en brud ute på möhippa på stan ikväll och undrade genast om det var någon jag visste vem det var på BT. Vad knäpp man blir. Det är ingen som blev möhippad ikväll eller?

ollesmamma: Åååh! Det är ju ganska snart som det är dags för er! Bara en månad kvar. Kul!

Brud 20080705: Grattis till lokalen!!! Visste inte ens att det fanns en lokal på Stockfallet! Vad gäller fotograf ska vi ha m2bs morbror men jag funderar på att ta in någon mer för att få digitala bilder också. Får se hur vi gör.

A hjärta H: Gôtt med tyg och inbjudningar! Bra jobbat

Evelucious: Gillar Acksjön skarpt. Det är enkelt och stilrent och en riktigt härlig atmosfär. Men det är ju ett kapell, eller ja, ett bönehus från början, så det är ju inte lika pampigt som en stor kyrka. Men som sagt, jag tycker det är jätte fint.

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

Mirri: hihi vad skoj med möhippa på stan, såg de ut att ha skoj? var hon utklädd osv?

eveluscious: ÅH VILKEN FIN RING!!!

Stocken är en jätte mysig liten lokal, brud 20080705: hur många gäster är ni? för den är inte jäääääte stor... men fin!

GME76: nämen vad duktig du är med vikten! själv sitter jag och vräker i mig godis på jobbet just nu

MEN i torsdags åkte jag till säffle och tog mina "secret box bilder" hihi det var suuper kul!

• GME76   080802

eveluscious skrev 2008-05-30 21:40:24 följande:

Hörrni tjejer...har någon av er varit i Acksjöns kapell? velar mellan den lilla intima vigseln och det stora pampiga. :-S Duktig du är! Önskar jag hade samma karaktär...har dock satt mitt mål nu; jag ska ner två klänningsstorlekar innan bröllopet vilket gör att jag landar på fullt normala 38-40. GME76 080802 skrev 2008-05-29 22:37:27 följande:
    Tack . Känns så skönt att kunna köpa M/38 numera. Var rätt länge sen känns det som.

Snitte, din pinne. Vräk i dig godis du . Va kul med secret box. Sexiga eller sensuella? Har funderat på det men inte bestämt mig. Vem gjorde det och pris?
  • Snitte- 5/7-2008
    hehe jepp mycket blev det

Madde hette hon i säffle... 1595:- och då blir det 12 bilder inbundna i en svart bok...

Mer romantiska/sensuella skulle jag vilja säga... längtar efter att få se dem nu bara... hoppas hoppas de blev bra

Gött att kunna köpa 38, är ju en rätt vanlig storlek så det finns det ju alltid gott om
  • GME76   080802

Ok, bra att veta. Kanske en bra present på första bröllopsdagen nästa år .

• Mirri

GME: Bra jobbat! Gôtt nä man är nöjd med hur man ser ut.

Snitte: Håller med GME, vräk på bara Spännande med bilderna! Var det roligt? Jag tror jag skulle känna mig lite obekväm med situationen... Var det en bra fotograf?

Måste bara berätta, en jag jobbar ihop med som jag inte kännt så länge frågade mig här om dagen hur min man stavar sitt namn. Lite förvånad undrade jag varför hon frågade och då kryper det fram att hon skulle beställa en bröllopspresent till oss men ville att namnen skulle vara rättstavade. Det är ett bröllopsljus från ett kloster i Tysklad. Tydligen är de katolsk tradtion (hon är katolik) att ge brudparet ett vackert dekorerat ljus med deras namn på och bröllopsdatum som sedan blir ett famljeljus som tänds vid bröllopsdagar, första barnets dop osv. Fint va!? Jag blev alldeles rörd. Så himla gullig omtanke!

• Snitte- 5/7-2008

Mirri: vad gulligt av din kollega! en jättesöt present ju!

Fotografen var jättebra! berättade hur jag skulle stå/sitta/ligga osv... åh lägntar efter att se bilderna nu

Svar på tråden Karlstadbrudar!!