• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • Vi2alltid

Pearldrop: blocket brukar ju ha massor!??!
    Annars kan det ju dyka upp i Grums o VålbergsNytt! hehe

• Pearldrop

Vi2alltid-

Ja men det är flera veckor kvar på leverans eller också finns de bara honor.. eller så ärde för dyra.. jag kan inte betala 1500 för en katt nu ;)

GV-nytt kollade jag nyss, inget alls där heller :)

annars kryllar det ju av katter!

• Vi2alltid

hmm... men du letar efter en raskatt eller? annars ska du ju inte betala nåt! :P

• Pearldrop

Nej nej, det behöver inte vara raskatt ;)
    gärna blandning med nån skogis, gärna långhårig, gärna röd.. men det är inga krav ;)

• eveluscious

Vad kul med någon mer som valt Borgviks kyrka :) Firar ni midsommar där också? Har varit min dröm sen jag va liten att gifta mig där på midsommar... har ni hittat någon lokal? Vi har funderat på ladan och ska kolla på den men sen finns det ju två lokaler mot Long också?! Såg du var från Slottsbron...har släkt i Segmon jag :)

Pearldrop skrev 2008-05-22 15:27:09 följande:
    eveluscious ooh skjut inte fram det för mkt ;) vi har inte bokat kyrkan än och vi ska ha borgvik där i aug *ler* kul att ha dej tillbaka!!Nigh: skiiitsnygg tatuering!! :D *längtar ÄNNU mer efter min nu!*När jag ändå skriver, ni råkar inte veta någon som ha rleveransklara kattungar??? min katt behöver en kompis! helst ska det vara en hane.. och röd.. ;)
  • Pearldrop

eveluscious japp, vi valde den mest för vi inte har nån anknytning till nån särskild kyrka och den i borgvik är ju finast ;)

det är LAA eller folkets hus vi tänkt på, folkets hus i slottsbron då ;) då har vi gångsavstånd hem med!!

Long? de har jag ingen koll på ;)

• Vi2alltid

du borde du ju hitta nån snart tycker jag! :)

Pearldrop skrev 2008-05-22 17:13:17 följande:
    Nej nej, det behöver inte vara raskatt ;)gärna blandning med nån skogis, gärna långhårig, gärna röd.. men det är inga krav ;)
  • Pearldrop

Vi2alltid ja jag satte in annons under köpes på blocket så får vi väl se! ska iväg till örebro imorgon å titta på en från katthemmet så :) men det blir ju dyrt med resor dit plus 600-800 för kattungen så.. men vi får se :)

• eveluscious

Ja Borgviks kyrka är jättefin...och den ligger sådär lantligt och vackert! :) La'a i Borgvik är det jag menader. Men den är så stoooor...och ganska dyr...enligt mig. Sen det ute vid Long....Hasselvikens badplats...där ligger den :)

Pearldrop skrev 2008-05-22 17:58:46 följande:
    eveluscious japp, vi valde den mest för vi inte har nån anknytning till nån särskild kyrka och den i borgvik är ju finast ;)det är LAA eller folkets hus vi tänkt på, folkets hus i slottsbron då ;) då har vi gångsavstånd hem med!!Long? de har jag ingen koll på ;)
  • Pearldrop

Jaså vad tar dom för ladan då? vi har varit å tittat på den utvändigt bara nämligen..

aha nu vet jag vilken du menar, de finns en liten dansbana/lusthus-aktigt där med? där var vi å kikade en regning dag ;)

Svar på tråden Karlstadbrudar!!