• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • eveluscious

2-2500:- tror jag det var. Och typ 500:- så slapp man städa. Något sånt :) Ja lokalen vid Long ligger uppe vid vägen och ner mot sjön finns en dansbana. Tydligen ganska slitet men....fint läge.

Pearldrop skrev 2008-05-22 19:17:55 följande:
    Jaså vad tar dom för ladan då? vi har varit å tittat på den utvändigt bara nämligen..aha nu vet jag vilken du menar, de finns en liten dansbana/lusthus-aktigt där med? där var vi å kikade en regning dag ;)
  • Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

Night: wow! den var verkligen snygg men den såg ont att ha gjort ruskigt ont också! ... ajaj

Mirri: hur var middag med lillebror? haha läste inlägget med din svärmor,,, ojojoj visst kna det bli mycket när folk vill ta över.... hihi skojjigt det kan se ut med värsta brudparet på den lilla glutenfria tårtan och ingen på den stora...

pearldrop: ska hålla utkik efter katter...

• Nightingale

Sockerbollen: Japp, Västra Ämtervik, till vänster där borta, hehe, jaaaa jag kan inte förklara. Katrin är en jättebra kompis och fd kollega till mig.

Snitte: Skoj att du gillade min tatuering, jag trodde inte att du var typen som gillade tatueringar!

Nu är det helg tjejer, skönt va!!!! Nästa helg har vi dop vid sommarstugan! Jätteskoj ska det bli! Men ganska mkt planering inför det oxå, ska bli skönt att det blir gjort, bara tackkorten att fundera på. Men det är bara 7 st som ska göras så det lär ju gå fort!!

Ha en skön helg i solen tjejer!

• Snitte- 5/7-2008

night: nä inte egentligen... skulle inte vilja ha någon själv men på andra kan det vara snyggt...

Mysigt med dop! så kan ni heeelt fundera på bröllopet sen
    vi har haft vår fotograf på besök nu på lite middag.. skönt att prata igenom lite så man är på samma tankelevel

• Nightingale

Här var det lugnt! är alla ute i solen??

Nu ska jag duka fram en god pastasallad med mozarella, soltorkade tomater, ruccola, pesto och massa andra goda gottigheter!
    Ska även duka fram vin och något gott till efterrätt.
    Mina kära blivande make (konstigt att skriva så) kommer snart hem från jobbet och är säkert hungrig!

Ha en bra lördagkväll tjejer!

• Mirri

Night: Åååååh vad gott det låter! Nu blev jag hungrig. Hos oss blir det grillat och tårta för att fira lillebrorsan som fyllde år i veckan. Håller med Snitte, hjälp vad mysigt med dop men det är klart det kräver lite planering.

Jag är hemma hos mina föräldrar denna helgen. Huvudsyftet är att träffa sömmerskan som ska sy min klänning. Det är lite pirrigt faktiskt. Sist fick hon avboka för hon blev sjuk så vi får se hur det går imorgon men jag ska passa på att fira mamma på mors dag också.

• sockerbollen

Night; Jo, min mamma är uppvuxen där i byn och var bästis med din fotografs mamma. Nu har mina föräldrar sommarstuga där så jag brukar alltid ta med barnen till bondgården och kolla på alla djur och snika till mig lite goda nyvärpta ägg!!

Ikväll har jag i a f gjort färdigt halsbandet till mamma som hon ska få imorgon. Vi ska äta god middag på restaurang, nice!

Idag har vi bara latat oss - skönt, bakade bara bullar imorse - mums!

• GME76   080802

Jeezuz vilken vecka detta har varit, är helt slut. Tjejen fick vattkoppor i onsdags så de senaste 2 nätterna har inte varit roliga. Har knappt sovit alls. Idag har jag jobbat, haft 2-årskalas för lillkillen, inte hunnit med ngn bröllopsplanering med toastmastrarna alls fast vi tänkt det och sen Eurovision (som var helt värdelös som vanligt, men Norge var bra).
    Är helt komplett sönderstressad så nu är det rekreation som gäller. Ska börja med att snart gå o lägga mig. Fy vad megagnälliga barn tar på krafterna. Tur att vi har en massa nya leksaker för dem nu .

• nujädrar

Hej på er!

Åhh, varför går alltid helgen så himla fort?! Tycker knappt jag hinner säga helg förrän måndagen står bakom hörnet...men men..vardagar är ju också dagar...det gäller ju liksom att "fånga dagen - även om det är en måndag! :)

Vi har iaf pratat med våran fotograf (och kompis)idag. Det kändes bra, hon har en massa bra ideér (har ju t.om frilansat för en bröllopstidning!). Är det någon av er som har något ställe runt omkring Karlstad som är lite extra, var har ni tänkt ta kort? Vilken miljö?

080802: Usch vilken vecka - hoppas det går åt rätt håll nu, gnälliga å sjuka barn tar verkligen på krafterna! Å man kan ju få psykbryt när man inte får sova ordentligt - det får iaf jag.

Sockerbollen: tyckte jag kände doften av nybakat...kunde ju ha tagit med mig lite kaffe å kommit över! :)

• eveluscious

Åh vilken underbar dag Var på konfirmation i Grums kyrka idag och efter firandet tog vi en sväng förbi Borgvik och tog lite bilder på kyrkan...är så vackert runt omkring där att jag helt tappar andan! Spanade även in La'a och lokalen vid Hasselviken och lokalen vid Hasselviken är utesluten...usch så nergången och ovårdad...synd då den har ett outstanding läge!

Svar på tråden Karlstadbrudar!!