Karlstadbrudar!!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
brud 20080705: Alsters Herrgård, någon av hotellen, sedan finns ju den där lilla gården på Kroppkärr, Nolby tror jag den heter men är inte säker. Den ligger precis vid laserkliniken om du vet vart det är.
Snitte: Gud vad skönt!! Kyrkan kommer vara fin och du behövde varken lägga 300000 för att ta bort dem själv eller get bridezilla on their ass Kronan kommer se ut lite som den i mitt halleri med löv på. Det ska bli jätte spännande att se hur den blir. Hoppas bara lillebror tar sig i kragen och blir klar i god tid...
weeeeee nu är det precis 1 månad och 5 timmar tills vi gifter oss.... fjärilarna har börjat fladdra imagen. tror dessutom att jag kommer bli möhippad på fredag.... e typ en av de två lediga helgerna jag hade innan bröllopet o den enda helgen som jag vet att båda tärnorna kunde.... pirrigt värre men de ska bli kul!
annars e det mesta klart, e lite på fest och viselprogrammen kvar annars e jag färdig med allt.... hur går det för er andra?
Mirri:tack för tipset!
Har ni klart ert fest program?några tips kanske?
Vad kostar er fotograf och vem ska ni ha?
Behöver någon som kan spela på vårt bröllop?Dj eller trubadur?kom gärna amed förslag!
Tack på förhand!
Hej!
Jag har ju ingen lust att jobba...jag vill ju bara bröllopsplanera dygnet runt! :)
Snitte: Gud vad bra med byggnadsställningarna!! Vi ska vara i hembygdsgården på kvällen - ni också va?
Vi ska ha våran kompis som fotograf, hon har fotat för bröllopstidning förut och hon skulle få låna "proffs-grejer" som hon sa! Känns ju toppen! Någon som har tips på vad man kan ge henne som tack-gåva?
Ååh...blir så sjuk i hjärtat...kollar på "How I met your mother" på trean nu och hon Lily provade en SÅÅ vacker klänning. Vill ha. Har så svårt för att hitta en klänning som är "jag". Prinsessig, men enkel, glamour men inte over the top, släp men inte för långt, utställd men inte för fluffig... Är glad jag började leta tidigt
Presentkort på Ikea eller ngt sådant kanske är uppskattat .
Idag har alla inbjudningar skickats och jag har shoppat upp mig på tyget till min klänning...känns så bra!!
Jag har inte tänkt en bröllopstanke på flera dagar.. känns som man tapapt allt man tänkt på.. :S
men men, ett år kvar..
klar med min utbildning nu! så p måndag börjar jag jobba- GÖTT
..lär få jobba järnet under sommaren för på hösten är de illa ställt med vik å så :(
Åh jag har hittat drömringen...SChalins "Solvind" ur deras nya serie Norrsken. Ringde Mats Gulwer som var otroligt hjälpsam och kunde fixa den till runt 8000:-. Waaaaaaay over min ringbudget men det är drömringen. What to do? PÅ Ekstams juveler skulle de ha 10 400:- och det var med 20% rabatt.
www.smartstep.se/shopimages/328494/f.jpg
Den ringen var verkligen hur snygg som helst!!