• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • GME76   080802

Klart hon vill. Tänk va bra att få öva bröllopsfrisyr på ngn. Fråga!

eveluscious skrev 2008-06-04 08:54:02 följande:
    *morr* Jag kom imorse på att mina kusiners kusiner är frisörer. Visserligen unga, rätt så nyutexaminerade tjejer men kanske ska höra med dem...? Men frågan är om en 21årig tjej vill jobba midsommar? :-SGME76 080802 skrev 2008-06-03 23:54:52 följande:
  • Pumpkin

Flyttar tråden till Medlemsgrupper ---> Karlstad

• Lilla Fröken Fräken

Hoppfull: Jag vet hur det känns, det händer dessutom alltid när man skrivit de lite längre inläggen...

tusen tack ändå för bra info, hemsidan som du tipsade om verkar ju kanon, nu kan jag surfa runt hela kvällen!!

eveluscious: det är ju bara att fråga, ud kan inte få annat än ett nej! Om jag hade varit ny frisör hade jag hemskt gärna gjort brudfrisyrer oavsett om det var på midsommarafton eller ej, haha

• Mirri

Evelucious: Du gör väl frisyren på morgonen eller förmiddagen antar jag och om det är midsommarafton brukar väl de flesta inte ha planer förrän framåt eftermiddagen eller kvällen så jag tyckre absolut att du ska kolla med henne i alla fall

• eveluscious

Ja jag kan ju höra med henne Men tänkte...om hon gör den hemma hos mig, hur gör man med löshår och sånt då?

• brud 20080705

Hej!Mirri:var hittade ni eran dj och hur mycket kostar det att ha en?vi har inte kollat upp någon dj,band?
    Tack på förhand!

• Mirri

brud 20080705: Oj, svåra frågor. Grejen är att vår dj är en barndomskompis till m2b som tidigare jobbat som dj och nu kommer sköta ljud och så gratis. Vi får det i bröllopspresent och en annan kompis fixar ljudprylar som högtalare och allt sånt så jaghar faktiskt ingen aning om vad det egentligen kostar eller hur man får tag på en. Men det du kan göra är att söka på eniro helt enkelt dj i värmland och sedan brukar de flesta ha hemsidor där man kan kolla. Eller googla kanske?

• nujädrar

Hej tjejer!

Jag tror (är ganska bombsäker) på att Snitte hippas idag!!! Är det någon som sett/hört något?! :)

• brud 20080705

Hej!jag snokat litte och vet att jag blir hippad imorgon!Hjälp vad roligt och spännande det blir!Mitt hjärta bankar nu!!!!

• nujädrar

Men Gud så spännande!!! Sov ordentligt inatt så du är utvilad imorgon! Lättare sagt än gjort kanske! Kul att höra sen hur dagen blev! Lycka till!

Svar på tråden Karlstadbrudar!!