• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • GME76   080802

Vi hade bokat Linda Klemner men kände att det var mer pengar än vad det ger i nytta så vi avbokade faktiskt och min bästa kompis kommer fota istället (hon skulle ändå fota hela dagen och under festen, på eget initiativ).

Så, tyvärr, inga tips där .

• Mirri

Night: Hur gick det!? Lättare än att föda barn ? Snygg vart den i alla fall tatueringen

Evelucious: Finns alltid plats för dig i tråden Skönt att allt är back on track.

Smalin: Kul att du kom hit Det är som sagt en trevlig tråd. Känn dig som hemma

Sockerbollen: Är bilderna du försöker lägga upp i rätt format?

• Nightingale

Jag har gjort tatueringen på exclusive tattos, Bics gjorde den. Både efter stencil och frinhand.

Jo, lättare än att föda barn, men natten har inte varit rolig, fy fan... känns som jag haft en stor brännskada på benet. har inte sovit mkt.

Fotograf: Min kompis Katrin Moström på www.trollbyran.se.

• eveluscious

GME76 080802:
    Just det! Det kommer jag ihåg nu att du hade bokat Linda :) men ni har bokat av alltså!? Om man ändå kände nån som kan fota....sambon är ju en hejjare men han ska ju va med på bilderna ;)

Mirri:
    tack Alltid lika trevligt här! Blev dock lite konfunderad när jag loggade in på BT....ALLA mina favoriter var borta utom just Karlstadtråden?! Skumt...

Nightingale:
    Hmm ok....är det de som ligger på Östra Torggatan?! Jag gjorde min gamla hos Roger i Vålberg men det va ju ett X antal år sedan Vill så gärna ha en till...eller bygga på den jag har....en fjäril på högra skuldran borde väl gå att göra nåt snyggt med?!

• Nightingale

Japp, det är det på Ö.Torgg.

• sockerbollen

Jag har en jpeg fil.

Nightingale: Hoppas du sover bättre snart! Kommer din fotograf från en liten by utanför ett litet samhälle på Frykens västra strand? Tyckte jag kände igen namnet...

eveluscious: Min tvillingsyster är fotograf, men hon ska ju vara tärna och jag vill ju inte att hon ska behöva "jobba" den dagen...Vet inte hur jag ska lösa det hela. Dessvärre bor hon långt från Värmland. Finns det ingen fotointresserad i er vän/släktkrets?

Idag har det varit en underbar dag i alla fall! Solljus är underbart!

• Mirri

Evelucious: Tur att vi fanns kvar då !

Min svärmor och svåger var här härom kvällen. Ibland tror jag hon planerar detta bröllop mer än jag! Hon hade sett ut OCH köpt näbbkläder och ville bara kolla med oss att det var ok. Hon hade varit i kontakt med cateraren (som hon känner) och insisterade på att vi alla skulle träffas och prata. Visst måste vi träffa vår caterare men jag vet inte riktigt om svärmor behöver vara med. Hon kommer backa upp med lite grejer men vi utgår ju från vad cateraren kan fixa! Min kära svärmor hade till och med hittat ett litet brudpar att ha på den glutenfria tårtan. Vi ska inte ens ha något brudpar på den riktiga tårtan! *suck* Jag tycker om henne men ibland är hon lite mycket...

• Pearldrop

eveluscious ooh skjut inte fram det för mkt ;) vi har inte bokat kyrkan än och vi ska ha borgvik där i aug *ler* kul att ha dej tillbaka!!

Nigh: skiiitsnygg tatuering!! :D *längtar ÄNNU mer efter min nu!*

När jag ändå skriver, ni råkar inte veta någon som ha rleveransklara kattungar??? min katt behöver en kompis! helst ska det vara en hane.. och röd.. ;)

• Mirri

Pearl: Har du kollat annonserna i VF eller NWT? De brukar ju ofta ha små notiser om kattungar.

• Pearldrop

Mirri - Nej vi har ingen tidning hem, jag lusläser blocket ;)

Svar på tråden Karlstadbrudar!!