Karlstadbrudar!!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
pearldrop: idag kan du väl iaf inte påstå att det har varit VARMT?!?!?!? :P
Hon syr hela . Fast jag ska inte ha en traditionell brudklänning utan ungefär som den i mitt galleri så den kostar nog inte lika mkt som en brudklänning. 2500-3000:- kommer det gå på. Tyget köpte jag själv i Stockholm. Tyg , foder och broderat band under bysten blev 1700:-. Just nu har hon fullt upp med studentklänningarna men så fort de är klara så börjar hon med min. Är sååå himla nyfiken på hur den blir
.
Pearl: Kul med lite ink! ÄLSKAR tatueringar men som Snitte, skulle inte ha själv... Vanja inne i stan syr ju också. Hon är fantastskt duktig men tar ganska bra betalt.
Night: Din tattuering låter också jätte fin! Nu blir jag supernyfiken!
Här rullar det på annars men jag blir tokig på de saker jag inte kan kontrollera! M2b skulle ha kollat musik och ljudanläggning med en kompis för jätte länge sedan men det blir aldrid av. Jag tänker att vi kommer stå där utan musik i slutändan! I övrigt så är det mycket jobb och sånt så jag blir lite frustrerad. Vill helst vara ledig nu och ta tag i allt som måste göras. Hmmm, jag får väl ge mig till tåls
www.ratemyink.com/&pid=52493
ungefär så här, men den ska gå lite högre och snirkla igenom/runt mina kinatecken.
Snygg!
Hej hopp!
Oj, tänk de som gifter sig idag...i Forshaga har det ju iaf SNÖAT idag!! Helt otroligt! Vet några som har möhippa idag, inte så kul kanske..men men det är väl sällskapet som är det viktigaste!
Snitte: Lite halvgalen blir man ju om inte renoveringen blir klar! Vi ska ha Micke Åhsman som präst, det känns toppen! Ni då?
Ja... det har det gjort i Karlstad också:(
Hej där!
Verkar vara en hop värmlandsbrudar här, det är jag med men jag tror jag ska gifta mig senast av alla? Oktober i år (hoppas vi iaf, vill ha höstbröllop och planeringen var egentligen 2009, men nu tror vi att det blir i höst istället). Idag var jag i Örebro och hittade både klänning och skor - hurra! Dessutom fick jag skorna av mina vänner som var med så nu har jag iaf nånting fått att ha på mig.
sockerbollen vi gifter oss 2009 aug ;)
Mirri börjar man så kan man inte sluta helt enkelt ;) det är beroendeframkallande!
Nightingale, det lät TOKSNYGGT!! Jag har också ett kinatecken (japanskt egentligen) på höger ben, det är invirat i tigermönstrade tribals som är ritade på freehand :)
exklusive, vem är det som har den då? det ploppar upp så många nya studios att jag inte hinner ha koll :P infitiys sid har j ugjort mitt tecken, fast ja.. jag tycker det är vint och tokigt men men, alla andra tycker han är bra! men jag håller mig till roger ja :)
GME76 nej jag vill inte heller ha tradiotionell klänning, min ska avra krot så mina tattoos syns ;) antingen svart å röd, eller röd och vit.. får se :) ska in och kolla i ditt galelri ;)
GME76 jättesnygg klänning! Har faktiskt tittat på den själv :) Men de blir nog inte riktigt den, jag funderar på att ta en traditionell och bara korta den.. fast jag vet itne.. S:
förhoppnignsvis kan min systers fd svärmor hjälpa mig att sy, billigare ;) då kan de nob bli riktigt spännande! hon har sytt teaterkläder och balkläningar förut, ho nsydde för västanå teatern ett tag :)