• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • Mirri

Night: Jätte fin!! Ska du ha den så att trädet går ned på foten sådär också för det var grymt snyggt Alltid när jag ser snyggt gjorda tattueringar blir jag såååå sugen på en själv men jag vet ju att jag skulle tröttna...

Nujädrar: Ja visst har vädret varit heltokigt!? Jag tänkte också på alla stackare som hoppats på vacker majväder och som fick snöstorm istället! Fy, stackare Kul att ni ska ha Micke som präst. Jag har jobbat med honom och gillar honom skarp. Hsan är jätte bra, har glimten i ögat och är inte sådär dödsallvarliga spom endel präster kan va

Snart så: Ny här? Eller har jag bara missat dig? Kul att ha dig här i alla fall Välkommen!

Sockerbollen: Det samma till dig! Välkommen Härligt med höstbröllop! Det är lite kul eftersom de flesta av oss ska ha sommarbröllop Kul att du hittat klänning och skor. Alltid skönt att få¨pricka av saker på listan. Vart gifter ni er?

Pearl: Billigt är bra Men vad häftigt om du kunde få uppsytt av någon som sytt teaterkläder! Västanå har ju såååå snygga scenkläder!

• Mirri

Ojoj vad mycket ni skriver. Jag får ta detta i omgångar

GME: Jag har faktiskt en liten bil i handväskan! Men det är visserligen bara en leksaksbil från barnlägret jag jobbat på i helgen... Kanske lite väl liten och kompakt men den drar ju ingen bensin och man måste ju faktiskt tänka på miljön

Pearl: Äh vaddå! Den svarta var ju grym! Skit tuff! Jag röstar på den alla gånger Passar till alla tatueringar också

Night: Ja visst är det trögt när jobbet hopar sig! Men kul också när man väl tar tag i saker... JObbar ni på samma jobb du och GME? Kul i så fall, att få lite pepp även utanför BT Jag blir alltid lite orolig att folk ska tröttna på mig om jag snackar bröllop så jag försöker att inte göra det för mycket. Då är det tur att ni finns

• Nightingale

Mirri: Ja, gärna ner på foten, eller bakom fotknölen. Jag ska lägga upp ett foto i galleriet när den är klar, lovar. Shit, det är ju på TISDAG!!! 3 timmars smärta! hehe...

Nej jag och GME jobbar inte på samma jobb.
    Jag är för närvarande mammaledig sjuksköterska. Jobbar helst inom hemsjukvård, men även extra på en avdelning+mottagning på CSK.

Men jag skulle nog hellre jobba med ekonomi om jag fick byta, men jag vet inte om jag är beredd att ta den ekonomiska smällen som det blir att plugga. Sen när sambon får jobb kanske, just nu pluggar han (utan lån) och jag som är f-ledig har det inte så fett.... Usch. Väldans trist.

Pearldrop: ska du vara i f-haga eller k-d hemtjänst? Om du ska vara i k-d så ses vi kanske i sommar!

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!!

Här händer det mycket! vad roligt

nujädrar: vi ska ha jaana som präst. Hade gärna haft micke, han är ju störtskön! men det var han jag pratade med om kyrkan och då var han inte så trevlig,,, eller han var kanske bara ställd för att jag reagerade så starkt kanske

Vet ett brudpar som gifte sig igår... de var nog inte glada åt vädret

Pearldrop: har eget företag på halvtid typ och sedan jobbar jag som hab assistent 97%

• Pearldrop

Night: Nej jag ska vara i Grums, på segmon :)
    Evt lite på vålbergs ht också, de tillhör ju karlstad ;)

• sockerbollen

Vi tror att vi vill gifta oss i fjällen, typ Grövelsjön, så det kollar vi, men det är mellansäsong där i okt så det kan vara svårt att få bra lokal och boende. Om det inte funkar blir det ngnstans i Värmland, typ Kristinehamn.

Å jag är socionom som arbetar med kvinnor som endera lever eller har levt med en man som utövar våld mot dem och även med barn som bevittnat våld hemma och litegrann med övriga brottsoffer.

Har tagit nice foto på skorna, men har laptopen och glömt kortläsaren på kontoret så jag lägger in kortet imorgon typ. Har provgått dem idag och tror att jag behöver gå en del i dem för att det ska kännas bekvämt...

• Mirri

Night: Aaah avundsjuk! Fast inte på 3h av smärta förstås

Sockerbollen: Grövelsjön är ju underbart! Men Värmland är ju förstås ännu vackrare... nej nej, jag är inte subjektiv... hur kan du tro det

• Pearldrop

sockerbollen lät som ett intressant jobb! jag har varit inne på att söka socinomlinjer men just nu är pluggandet lite för stor setg, snart klar usk iaf ;) en liten steg mot nånting, vad jag nu än vill bli sen :)

Mirri jo jag gillade också den svarta pga den egentligen är mer min stil :) men ja ska föröska fixa ihop min stil med nåt mer klassiskt ;)

• Mirri

Pearl: Haha! Jag tror du skulle passa i vår alternativa tråd Har du tittat in där? Där finns flera som ska ha annorlunda klänningar men inte så många som försöker pussla ihop sin stil med det klassiska. De kör sin grej bara helt enkelt. Ett härligt gäng

• Pearldrop

Mirri jag har varit med där ;) Men det var mkt alternativt så som att gifta sig som cowboys lr så tyckte jag.. men de här bli liksom lite min stil.. jag är ganska omcväxlande.. just nu är jag blont å slingor typ.. å i feb var jag knallrrröd och svartsminkad ;) så jag hippar fram å tillbaks :)

Svar på tråden Karlstadbrudar!!