Karlstadbrudar!!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Hej tjejer! behöver hjälp med lokal!vi skulle vara i Domkyrkans församlingshem men fick reda på att man ska vara ute senas 22.30 då går larmet!Vi ska vara 35 personer och skulle vilja ha en lokal med möjlighet att gå ut pågräsmattan,altan?
Snälla har ni någon tips!
Tack på förhand!
I Karlstad antar jag? Eller går det bra en bit ut på "landet"? I så fall är ju Träfotere hembygdsgård fint.
PRO-gården...men den är ju populär så risken finns att den är bokad. www.varmland.pro.se/default.asp&lngItemID=816&openid=584
Ligger jättefint inbäddad i ett villaområde så det är ju inget lantligt läge men mycket träd, lummig osv.
brud 20080705 skrev 2008-05-27 11:37:02 följande:
Idag har jag bokat naglar! 890kr är det dyrt? på beautycenter på ö.torggatan?
Beror ju på vad du ska göra...vanlig manikyr eller förlängning? På ex. Suzie Picant tar de 595:- för filning, effektiv vård av nagelband, polering, paraffinbad, handmassage & färgat lack. 895:- för byggda gelénaglar med fransk manikyr.
jag ska ha det där sista.... så då kostar det väl det då!
Hej tjejer1
Åh jag måste också boka naglar,,,,
Gme: nä hoppas lillan har blivit friskare nu!
nujädrar: jag har kollat med bygg och ställningsfirmorna idag... de är klara med renovering och ställningarna tas bort innan nästa helg! så nu kan vi VERKLIGEN släppa det vart ska ni ha festen?
hmn... lokal nära domkyrkan, jag skulle också ha tipsat om pro gården...
Mirri: vad spännande det låter med din brudkrona! vi måste få se bilder på den sen!
det där med hår...... för mig är det jätteviktigt så jag ska gå till frisör, har redan övat 2 grr... ska dit i mitten på juni och öva igen
hehe men då känner jag frisören...
men det beror nog på vad man vill ha om man kan be en vän eller om man måste ha proffshjälp..
Tack för tipset tjejer ska kolla upp det imorgon!
själv har jag fått tips att gå till ett ställe i skoghall, de ska vara duktiga tydligen
www.ici-hudvard.se/
Jag har tur, min kompis är frisör och fixar gärna min frisyr .