• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • Pearldrop

Tack Mirri, det tycker jag med. .det är nog det vackraste smyckjet jag sett om jag ska vara ärlig.. och jag brukar inte fatsna så för smycken ;)

• Mirri

Pearl: Då är det ju extra kul att ett av de få man fastnar för är just sin vigselring som man ska ha på sig jämt. Andra kan man ju byta liksom om man tröttnar menar jag... Min är super enkel just för att jag inte ska tröttna för det gör jag jätte lätt. Stor, tung och rundad med bara en enda liten sten i.

• Pearldrop

Det låter som den första jag fastnade för på westerlunds guld i karlstad :) jag var med therrii och hennes m2b för att välja ut förlovningsringar åt dem i höstas och då hittade jag en tung, lite rundad ring mned en i form av ett hjärta i som jag fastnade för :) rätt bred ;) men problemet med den var att den inte passar till förlovningsringarna som är vågiga:/

• brud 20080705

Hej!hoppas att alla mår bra!jag har en fråga :finns det en bra lokal här i Karlstad för 40 personer med möjlighet att vara ute och att man får vara där så länge man orkar att festa?
    Tack på förhand!
    Vilken fotograf kan ni rekomendera?billigt och bra!

• Vi2alltid

Lokal är jag kass på, men vad för sorts fotograf vill ni ha?

brud 20080705 skrev 2008-05-12 15:19:11 följande:

Hej!hoppas att alla mår bra!jag har en fråga :finns det en bra lokal här i Karlstad för 40 personer med möjlighet att vara ute och att man får vara där så länge man orkar att festa?Tack på förhand!Vilken fotograf kan ni rekomendera?billigt och bra!
  • GME76   080802

Forshaga Folkets Park har allt! Serveringslokal och dansbana för bara 800:- (fredag till lördag). 500:- om man inte vill använda dansbanan. Tror det finns några bilder i mitt galleri.

brud 20080705 skrev 2008-05-12 15:19:11 följande:

Hej!hoppas att alla mår bra!jag har en fråga :finns det en bra lokal här i Karlstad för 40 personer med möjlighet att vara ute och att man får vara där så länge man orkar att festa?Tack på förhand!Vilken fotograf kan ni rekomendera?billigt och bra!
  • Mirri

brud 20080705: Nolby tror jag det heter som ligger på Kroppkärr. Kostar inte så mycket i hyra tror jag och möjlighet att gå ut. Inte jätte mysiga omgivningar tror jag men helt ok. Då är det catering och egen dryck som gäller.

Vad gäller fotograf gillar jag conny på ateljé 13. Han är bra men jag vet inte vad han tar för att fotografera bröllop.

• brud 20080705

Mirri:tack för tipset!ska kolla upp det!

• ollesmamma

va ett tag sen jag skrev nåt här nu.... 6 veckor kvar till bröllopet o jag har helt tappat sugen... suck....känns inte som jag orkar göra eller planera en endaste liten sak till o vi har massor kvar o fixa...vet inte vad et är... e bara så trött o less... hoppas energin o glädjen kommer tillbax riktigt snart

en kul grej har ju faktiskt hänt...va o lämnade in min vigselring för att den skulle putsas o fixas till o för att bli graverad...tanten i butiken gjorde stora ögon när hon fick se den o frågade om jag hade särskild försäkring till den o så... o de har jag ju inte... ringen har min gammelmormor sen min mamma haft så den har gått i arv... den är jätte fin o helt underbar, o visst de sitter en hel del diamanter i den men för mig är affektionsvärdet (säger man så?) betydligt mer värt... hur som hellst så berättar tanten att ringen är gjord av en av sveriges främste guldsmeder i början av sin karriär, hans namn är nu ett stort o välkänt märke, o att hon skulle tippa på att värdet ligger mellan 35-40 000 !!! tror ni jag höll på o svimma!?!! svar jaaa! nu vet jag knappt om jag vågar bära den längre...

kan väl inte påstå att jag tycker mer om ringen bara för detta, men de e ju lite kul o veta att man har nåt värdigt en kunglighet på fingern :)

• GME76   080802

Ha, va kul. Sånt händer ju inte varje dag direkt. Bra smak din gammelmormor hade tydligen .

Svar på tråden Karlstadbrudar!!