• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • Pearldrop

Just det ja - Desperata hemmafruar på Tv'n NU ;)

• Pearldrop

Hur är det med bloggar? Har ni någon ni skriver mer i? jag använder mig av blogg.se och heter pearldrop där med ;)

• Pearldrop

Åhh.. *rusar*

btw när jag 'ändå nsätan "spammar" (sorry!) vet ni nån bra cateringfirma i värmland? Vi ska ha bröllopet i borgvik - grums kommun.. nåt lätt som kallskuret och potatisssallad men helst ska servis och sånt ingå..

• Snitte- 5/7-2008

åh, borgvik är sååå fint! ska ni ha festen i kvarnen eller annan lokal?

"ditt matställe" verkar vara kanonduktiga.... capiscum eller hur de nu stavas är ju också bra.... ska inte gme76 ha dem?

• Pearldrop

Jag kolade nyss upp capiscum på eniro.. de låter bra!

Nej vi vill inte ha i kvarnen eftersom de har alkoholrättigheter, vi vill ha vår egen alkohol.. så de finns en "LA'A" som den heter, en lada.. men de beror på hur den ser ut inuti.. vi har itne checkat läget där än..

anledning till vi vill ha catering är att vi inte vill ta reda på nån disk *ler* och det verkar helt enkelt lättast, även om man kan tjäna några kronor på att göra det själv så tror jag det kan vara skönt att släppa den biten till några andra.. min m2b är ju kock, men ändå, jag tror han vill kunna slappna av mer o de gör han nog om nåra andra har hand om det..

• Snitte- 5/7-2008

ja.... man måste kunna slappna av på sin bröllopsdag, jag tänker inte diska

ja men just ja,., det är fler som har pratat om den ladan... har inte kollat den själv men återkom gärna när du kollat in den så vi andra vet hur det var

• Pearldrop

Det ska jag absolut göra :)
    Vi har varit och kollat utsidan och omgivningarna till den redan, då var det dock ganska dassigt väder så inramningen var ju inte så fin.. men den har helt klart potential :)

• Mirri

Snitte: Vi ska inte ha något äktenskapsförord men vi har ingen egendom i släkten eller så om man inte räknar svärfars kossor

KajsaS: Ni verkar haft en underbar dag. Härligt! Några råd till oss som har vår kvar?

Pearldrop: Borgvik är ju jätte fint! Bra val

• GME76   080802

Capiscum ska vi ha, har bara hört gott om dom. Däremot gör dom inte gärna kallskuret med potatissallad men dom har en italiensk buffé som ser jättegod ut.

Pearldrop skrev 2008-05-06 22:07:59 följande:
    Jag kolade nyss upp capiscum på eniro.. de låter bra!Nej vi vill inte ha i kvarnen eftersom de har alkoholrättigheter, vi vill ha vår egen alkohol.. så de finns en "LA'A" som den heter, en lada.. men de beror på hur den ser ut inuti.. vi har itne checkat läget där än..anledning till vi vill ha catering är att vi inte vill ta reda på nån disk *ler* och det verkar helt enkelt lättast, även om man kan tjäna några kronor på att göra det själv så tror jag det kan vara skönt att släppa den biten till några andra.. min m2b är ju kock, men ändå, jag tror han vill kunna slappna av mer o de gör han nog om nåra andra har hand om det..
Svar på tråden Karlstadbrudar!!