Karlstadbrudar!!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Vi ska oxå ha capiscum, men vi kör dit maten själva, eftersom vi gifter oss ca 12 min från k-d.
Japp vi ska skriva äktenskapsförord. Det vill jag absolut göra. Jag är en cynisk realist och jättekär!
Mirri: DAgen var så underbar. Mitt råd är: ta dagens om den kommer stressa inte och bli inte besviken om allt inte går precis som man tänkt sig!
Det är inte tvång på kallskuret ;) det var bara enkelt och lätt tänkte vi :)
Night och gme: det kommer bilder från tårtkursen snart... de ligger på datorn men jag måste förmiska dem innan jag kan lägga ut dem här på bt och det får min karl hjälpa till med...
han sover och i datarummet, vid den stoa datorn( jag ligger i sängen med en bärbar ) ligger vårt "lånebarn" så där jag jag inte dola nu...
night: får jag höra mer om äktenskapsförordet! jag vill fortfarande verkligen inte ha något men det vore kul att höra dina tankar... vems förslag var det? är ni överens osv?
Jag hittade en sån där gratistidning ute på stan idag... där fanns det en del annonser kring både catering och fotografer..
har ni sett den? :)
Vi2alltid - nej jag är så sällan på stan, fanns de några bra tips i den då?
pearldropp: nja, det var ju en del reportage och så, en del mindre bra och andra bättre, men framför allt så var det annonsörer i slutet av tidningen, och flera inom just catering och fotograf som vi har efterlyst här på tråden.
nu glömde jag tidningen ute i bilen, men jag kan kolla lite extra i morgon och skriva ner vad jag såg!
Snitte: Jo vårt äktenskapsförord handlar om min sommarstuga. Pappa vill att den ska finnas kvar i vår släkt, enbart vår släkt. Så det är den vi skriver äktenskapsförord om. Att den ska stanna hos om vi skiljer oss. Några pengar finns inte, så det behöver vi inte bråka om! Så det handlar om respekt för pappa.
Vi2alltid - kanon :)
Jag kollade "Plus" igår på svt.se och det fanns en hel del tips där med! Men mest kom de fram till att "Nämn inte BRUD, säg FEST" unegfär.. om man tar brud blir det oftast dyrare.. tex med brudbukett, beställ en fin bukett med de blommor du vill ha för 500 istället för att säga at tde ska va brudbukett :) jättefina! Och de tär en vän till mig som ska binda den, fast jag köper blommorna.. de tbetyder mkt för mig att ha en bukett ho nbundit för ho när min närmsta och bästa vän!
här kommer lite från tidningen!!
Catering:
www.kilsgolfrestaurang.se
www.kilshotell.se
Fotograf:
www.fremars.se
www.fotogk.se
www.fotograf-roland.se
Nån letade efter ett bra ställe med relax?
www.bomstadbaden.se
Var det nåt mer? :P