Jahaaaa! Haha! Det är ju jag som är TS! Haha, trådstart, det fattade inte jag. Jag ba "jag är ju AJG?" Well well...
Då får jag väl ta mitt "uppvaknande" då. Men jag vet inte ja. Vi städar, lagar mat, tvättar och gör så osexiga saker som att klaga på lukten när någon av oss har bajsat på toan. Så? Jag tror nog inte det blir så farligt stor skillnad. Om han inte kommer att bajsa värre när vi är gifta förstås haha
Stackarn, jag bara hänger ut honom här. Jag kan också bajsa illa. Oj, det blir visst bara värre och värre det här. Jag släpper det nu. Haha...
Förresten, en kul sak! Kul å dela roliga saker med! Läs om det på min blogg...
lijoan.blogspot.com
Cackis skrev 2008-04-25 16:50:30 följande:
MissieA skrev 2008-04-25 16:27:52 följande:
Att träffas är en sak - att bo ihop är nåt helt annat. Min sambo och jag har lika upplägg som era vänner - jag jobbar skift och han är utomlands ofta. Men nog känner jag min sambo så mycket bättre än pojkvännerna jag inte bodde med. Och att PRATA om hur man ser på uppfostran, ekonomi osv, är en sak jämfört med att uppleva det i praktiken. Jag tror att både du och TS får ett rejält uppvaknande efteråt, men självklart respekterar jag era val.Jag hade två långa distansförhållanden bakom mig innan jag blev sambo med min nuvarande fästman. Snacka om att det tog att vänja sig att bo med nån. Från romantiska veckoslut med bara myspys - till den hårda och men dock fantastiska verkligheten. Tog tid för mig att vänja mig och uppskatta den också. För vardagslivet sliter på, OCH stärker förhållandet. Hur hanterar man osexiga saker som tvätt, dammtussar, disk, matlagning, och räkningar? Det går inte att PRATA om innan, sorry!Om ni vill behålla era oskulder så fine - men som sagt, att bo i hop stärker verkligen förhållandet.