AJG skrev 2008-04-05 21:53:27 följande:
Hej. Detta är en tråd för unga blivande brudar som inte bor ihop med sin blivande man. Varför? För jag börjar undra om dem finns!? De flesta jag har mött här på BT är i alla fall över 25, bor ihop med sin blivande man redan och har eventuellt ett eller flera barn. Själv passar jag inte in på någon av de nämnda punkter och söker bara efter likar, alltså, tjejer runt 20+ som inte bor sambos med the man of our dreams. En tråd bara för att se om vi finns Jag finns ju i alla fall!
Hej hej!
Jag vill bara säg att jag också håller med dig helt och hållet! Jag och min fästman kommer inte heller att bo ihop innan vi är gifta och vi väntar också med att ha sex! Det kan verkligen vara svårt att förklara varför man har valt att ha det så eftersom det är så raka motsatsen till hur de flesta andra väljer att göra! Jag har inte pratat med mina kompisar som inte är kristna om det, vilket inte heller känns så bra!
Men vi känner att det är den rätta vägen att gå och som du säger så kommer man ju ha hela livet på sig...
Vad gäller det där med att bo ihop så är jag inte ett dugg oroad, vi har varit tillsammans i 6 år så jag tror att vi känner varandra tillräckligt ;) och som ni andra skriver så är man ju med varandra hela tiden ändå förutom att man inte sover ihop!!
Ha de fint!!