• AJG

Unga ickesambos, finns dem?

Hej.

Detta är en tråd för unga blivande brudar som inte bor ihop med sin blivande man. Varför? För jag börjar undra om dem finns!? De flesta jag har mött här på BT är i alla fall över 25, bor ihop med sin blivande man redan och har eventuellt ett eller flera barn. Själv passar jag inte in på någon av de nämnda punkter och söker bara efter likar, alltså, tjejer runt 20+ som inte bor sambos med the man of our dreams.

En tråd bara för att se om vi finns Jag finns ju i alla fall!

• Svar på tråden Unga ickesambos, finns dem?
  • lillan31

Vi hör nog inte till de yngre...men vi bor inte ihop ännu och gifter oss 7 juni

• Celeste97
    AJG skrev 2008-04-06 18:34:14 följande:
    Pumpkin: Vi är båda kristna, och tror på att vänta med att bo ihop och ha sex och rubbet tills vi e gifta. That's the reason.
    Spännande inställning, det kan inte vara vanligt idag! Jag respekterar ert val, men som icke-troende blir jag lite nyfiken på hur ni resonerar. Har du lust att förklara?
  • MissieA

Här är en av som prickar in alla 3 fast vi kommer bli sambos innan bröllopet, men för nu så prickar jag in alla.

• ingenjörsbruden

En liten nyfiken fråga.....

Hur gör ni med boende efter bröllopet?! Har ni lya fixad som ni flyttar in i direkt eller?

• lillan31

japp, vi flyttar in i vårt nyinköpta hus på bröllopsnatten

• Längtansfulla

Här är ett till par som inte bor ihop men som gifter sig snart. Vi är dock lite äldre.

Boendet är en bra fråga. Vi är lite stressade över det eftersom vi ännu inte fått tag på något som vi tycker är lämpligt. Så i värsta fall får vi trängas in i någon av våra nuvarande små lägenheter eller helt enkelt leva som nygifta särbos ett tag. *skratt*

• Tabitao
    ingenjörsbruden skrev 2008-04-07 21:33:55 följande:
    En liten nyfiken fråga..... Hur gör ni med boende efter bröllopet?! Har ni lya fixad som ni flyttar in i direkt eller?
    jag flyttar in i min fästmans lägenhet i samband med bröllopet, en trea på 80 kvm så det kommer nog räcka ett tag för oss iaf! =)
  • MissieA

Ja vi flyttar in i en ny lägenhet någon månad innan bröllopet förhoppningsvis om det löser sig med m2b arbete.

Kul att vi är några.

• SidenRos

här har ni en till vi bor inte ihop men hoppas på att få en lägenhet tills bröllopet vi gifter oss i december

Svar på tråden Unga ickesambos, finns dem?