• Bride in England

Maldiverna - Kuredu 2

Har kommer den nya traden da den andra snart gar ut! Hoppas ni alla hittar hit!

Har far och ger vi alltsa tips om Kuredu i Maldiverna. Jag aker i november och laaaangtar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-07 11:39
    Harligt att sa manga hittat hit, nya som gamla Har ar lanken till gamla traden som nagon efterfragade - full av goda tips och rad:

www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2658943.html

• Svar på tråden Maldiverna - Kuredu 2
  • Utomlands 2008

Jag har hittat hit!

Tack för hjälpen/initiativet Bride in England!

• FruFA

Jag följer oxå med !
    Vi åker 12/5!

• Sansisen

jag med! Åker den 7 november

• Utomlands 2008

Trevligt med nya ansikten! Såg nog inte er i gamla tråden?

TS: Kanske kan vara fiffigt att länka in gamla tråden i TS? För väldigt många frågor är ju bra besvarade där och det kan vara roligt för nytillkomna att läsa igenom den...

• Sansisen

nej, jag läste mest i förra tråden och "hängde" :) Roligt att läsa om alla som varit där :) Kommer nog att hända med lite mer nu när resan är bokad!! Gifter oss 9 augusti och åker den 7 november.. ska bli så härligt att åka till denna paradisö, som det verkar vara!!

• mian73

Vilka häliga bilder majsanna. Nu känns det som om jag är tillbaka på kuredu igen.

sååå härligt...

Vi hade också molnigt med lite regnskurar de två första dagarna vi kom ner men sen blev vädret bra och himmel vad varmt det blev då.

• ellen78

Hej!
    Vi avbokade precis vår resa till Keredu. Resan skulle kosta 60000:- och vi kom på att vi kan få så mycket mer för pengarna än att bara åka till ett och samma ställe. Nu planerar vi istället en resa till karibien där vi ska resa runt till flera olika öar istället.

Maldiverna är nog ett drömresemål men vi vill uppleva kulturer, shoppa och göra så mycket mer än bara åka till en strand.....

• carand

Hejsan

Jag har också hittat hit.
    Vi åker den 10/10.

Hur mycke fickpengar tror ni det går åt på 2 veckor?

Carola

• majsanna

Carand: Har ni all inclusive? Då ingår ju det mesta när det gäller mat och dryck. Sedan beror det på hur många utflykter ni kommer åka på, dykning, snorkling.
    Vi var där en vecka. Då åt vi bara den mat som ingick, hyrde snorklingsutrustning och var på två utflykter. Det gick på ca 1500 kronor.

Svar på tråden Maldiverna - Kuredu 2