• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Frujj

Carma: Det är sant. Fast bm tar ju bara upp det väldigt ytligt. Just detta med maten är ju ofta ett stort orosmoment bland många gravida så därför borde det ju komma mer om det tidigare i graviditeten, än vad det skulle göra om man hade info om det på föräldrautbildningen. Hmm ska fundera på det där lite mer. Hur vi kan komma in hehe *försöker sälja in mitt yrke*
    På tal om det så trivs jag jättebra där jag jobbar nu, har sååå roligt och så trevligt så det kommer bli trist att sluta. Men men jag slutar ju för en rolig anledning!!

• FruTez

Tjingeling!

Sov jättedåligt inatt... låg och oroa mig att jag skulle försova mig! Jobbar 7 till 17 hela veckan och är ju van att åka med maken de gångerna jag börjar tidigare, men han kom inte hem inatt. Han har ju Jouren och har jobbat.

Carma: Tack för supergod mat och fika igår! *mums*

Tack alla för trevligt sällskap igår!

• Ab fab

God morgon
    Carma- tack för igår. Det var jättetrevligt. jag fattar inte att tiden alltid går så himla fort när vi ses Gillade verkligen bilderna. Du har ett fantastistk skratt på bilderna.

Tack för kakreceptet. för er som inte ar där- ett recept att komma ihåg. Mums.

Annars har det varit en ok helg. Lite för mycket hemfix bara- städa, rensa i trädgården, förbereda inför studenten. Schlagerparty i lördags. Allt som hörde till med quiz, poängsystem, plockmat o glada vänner. Vi dizzade det mesta under högljudda och bitchiga kommentarer jag gillade Norges låt.

Igår hade hela familjen arbetsläger- rensa rabatter, kratta o annat fullkomligt urtrist. Tur att jag fick smita till Carma

var på en kanonföreläsning i fredags. handlade om personlig effektivitet. Massa idéer o tankar efter det.

Nu väntar en intensiv vecka- målarna är klara på onsdag så då skall det röjas, Malmö på onsdag, svärföräldrar kommer, laga mat till 40 personer o så student på fredag.

• Nibla

Tack för en trevlig fikastund igår! Tiden går fort när man har roligt.

Har sovit som en gris inatt, vaknade helt klarvaken 05.20. Var på jobbet redan 6.45. Gött eftersom vi ska vara på föräldrakursen i förorten kl 16.

Har ont i lederna idag, inte bra alls.....

• Linum

Hej på er

Synd att jag inte kunde komma igår, men var helt slut efter helgen i Helsingborg... Sov mellan 14 och 18 igår, gick upp och kollade på en film och sov sedan kl 22 igen. Jobbar hemma idag då jag hade ganska ont i morse. Nu är det dock bättre!

Hänger väl lite här idag.

• Nides

Hej hej tjejer,
    Synd att jag inte kunde komma igår. Ville ju så gärna se bilder och träffa ER.
    Helgen började hos frissan där jag klippte av ganska mycket av håret. Bildbevis kommer ikväll.
    Min frisör är så gullig, men hon tar hundra år på sig. Men det gjorde inget i fredags för hon bjöd på rosevin?. Gott!!!

Sen var det hårdrocks konsert, men innan det hann jag, en kompis och hennes syster nästa tömma en baccardi Appel. Mums? Sen var det bara o skynda sig till Henriksberg. Där jag skulle träffa min man. Det var så kul för han kände inte igen mig. Hahhaha.
    Spelningen gick bra. Och efter det kände jag min så full så jag gick hem. Dagen efter hade jag stora planer för men inget blev av pga bakfulla!!!
    Men god middag och cider blev till schlagern. Jag tyckte bäst om Armeniens, Quele Quele, den kom ju fyra tror jag. Orkade nämligen inte se färdig. Gick o la mig när jag hade röstat färdig.

Och igår firade mamma, inte helt smärtfritt. Jag mailar om det. Behöver skriva av mig.

• Ab fab

Nides- nyfiken att se hur du ser ut.

Var det en bra spelning?

• FruTez

Hej hopp!

Någon som har lust att träffas och ta en fika på stan på Onsdag???? *Säj ja nu tjejer!*

• Ab fab

ledsen men kan inte onsdag. Skall till Malmö på möte

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....