• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Ab fab

Hej Snygg-Linum. Hur mår du idag?
    Hoppas att du blivit spekulant på huset fr igår *höhöhöhöööö*

• Frujj

Hej hej inne en snabbis bara, har varit hos doktorn med W och på väg till en kurs, ingen ide att åka hela vägen till staden öster om förorten... *s* när jag ändå ska tillbaka till stora stadens stora sjukhus.

Tack för en trevlig shoppingtur-fikastund igår, Tezz!

Hoppas ni andra mår bra!

Kram

• Frujj

Usch jag har förvandlats till en vaggande anka, har fått jätteont av foglossning (tror jag det är) känns som träningsvärk fast 100 ggr värre precis mitt mellan benen
    Lufsar runt som en stel padda...

*gnäll*

• Ab fab

du får skaffa orange näbb o ta steget ut som anka ordentligt

Hoppas smärtan inte blir för stor. Sköt om dig

• Linum

Höhöhö på dig själv... Jag drömmer mardrömmar om italiensk marmor och svulstig inredning... *kräks lite i papperskorgen*

Frujj: Träningsvärk mellan benen... Ja då vet man ju vad herrskapet gjorde i helgen då... Höhöhö Skämt å sido. Låter inte bekvämt. Vi kan oja oss tillsammans!

• FruTez

Frujj: Tack själv för fika-shoppingen igår! Så trevligt så det gör jag gärna om nån gång! Hoppas det inte var att vi gick ganska mycket igår som gör att du har så ont idag bara...

Linum: Kul att höra att inte bara jag är intresserad av husbygget!

• Frujj

Hehe *tar på anknäbben*

Tezz: nä promenader ska vara bra för o råda bot på sån smärta har jag hört. Det blir värre om jag suttit en stund men jag kan ju inte gärna promenera runt på jobbet med datorn framför mig.. hihi

Linum: *fniss* men just nu kan jag inte ens tänka tanken på sånt.. inte med den känslan "mellan benen"
    Känns som om jag ständigt föder barn.. haha eller har framfall, hela alltet håller på o ramlar ut.. haha

• Frujj

Tezz: vart var det det var glass-buffé? Kanske nåt vi skulle föreslå för herrskapet i tråden? Damskapet menar jag
    Sommartider som det är och allt!

• Frujj

Har varit hos tant doktorn med W nu på morgonen, han hostar ju hysteriskt fortfarande, så nu har han fått utskrivet luftrörsvidgande och cortison, dessutom ska han andas in det m h a en "Nebulette", den ser ut som en termos med en mask längst fram. Ska bli intressant... W kommmer skrika så taket lyfter.... *mission impossible*

• Frujj

hmm vad konstigt det kan utläsas i mitt inlägg lite ovan här.. "tar på anknäbben" menar ju att jag fäster en orange anknäbb på näsan, inte att jag sitter och petar på en anknäbb...

*knas*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....