Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Låter härligt, abbe. Hoppas att det blir ett lyckat kalas imorgon.
Hur blev kokboken?
Kokboken blev kanonsnygg *utan självkritik*
Ja det blir nog bra. Skall bara lyckas hålla svärmor från köket. Det torde vara den svåraste uppgiften av all....
Tjohopp
Tezz: Vad du luras. Jag har trott hela dagen idag att det är fredag och när du skriver att det är fredag blir jag ju ännu mer förvirrad.
Ab: Jag tänkte att eftersom jag inte hann klart med kortet till i söndags och att du förmodligen har att göra ikväll så kan jag komma med kortet till dig istället. Det blir inga problem.
Ab: Är du hemma strax efter fem?
vet inte om jag är hemma men rickar o svärisarna är hemma. se till att bli bjuden på glass!
Här var det tyst idag. Alledels för fint väder. Ni sitter säkert och smaskar glass alliphop
Ab: Tack för glassen. Det var supergott. Tror nog att jag ska inhandla sådant paket.
Idag var vi på föräldragruppen igen och idag var det dags för plastbäckenet, dockan och den virkade livmodern. Hennes var inte så bra så hon använde den inte mer än att bara visa den lite snabbt.
Tack snälla Carma. Vilket vackert kort! Håller på att skriva det nu.
Min finger ser förfärlig ut. Högg av större delen av en nagel igår. Jäklar va ont det gjorde.
Nu riggas det för frukost. Jag är mest trött
Hej hej!
Jag var på jobbet redan kl 06.20 imorse. Sitter och nickar nu.....
Vi var ute och åt med jobbet igår och hade jättetrevligt. Dock hände en sak som lade sordin på stämningen.
Från början var vi 9 som skulle gå ut och äta, men till sist var vi bara 5 som säkert visste att de kunde komma. Vi hade en annan kollega som var lite frågetecken runt, men vi hade sagt 18.30 utanför restaurangen och när klockan var så mycket var det bara vi 5 som kommit. Restaurangen såg lite tråkig ut så vi struntade att gå in och gick istället till en annan restaurang längre ner på gatan.
Vi åt och kacklade hela kvällen och hade jättetrevligt tills vi skulle betala. Alla tar fram sina väskor och kollar telefonerna och vi alla har missat samtal från samma nummer. Shit, vi hade helt glömt bort person nr 6 som EVENTUELLT skulle dyka upp!
Vi hade inte en tanke på att slå henne signal och meddela att vi bytt restaurang så vi ringde henne och hon berättade att hon suttit på den andra restaurangen och beställt in en förrätt medan hon väntat sen hade hon åkt hem när vi inte dök upp.
Till saken hör att hon är sjuk i MS och har lite svårt att röra sig ibland så att ta sig in till stan var ju säkert en kraftansträngning bara det.
Usch, vi satt där som fån allihopa och mådde verkligen skitdåligt och kände oss jättedumma........Fy vad taskigt det känns.