• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Nides

Det är en bakterie infektion. Den är smittsam. Men jag har ingen aning hur jag har fått det. ingen annan jag känner har det. Men det har tårkat ut. Brorsan tjej, sa att jag kan ha fått det när jag har gjort rent kattlådan o pillat i ansiktet innan jag tvätt händerna eller nåt sånt.

• Nibla

Fy, låter inte roligt.

Kattlådan är en ren bakteriehärd. Har läst att man ska passa sig för den när man är gravid då katbajsbakterier kan vara skadligt för fostret. Så numer tar N alltid kattlådan, skönt! haha! Ska kanske dra en vals att det är skadligt för mjölkproduktionen när bebisen väl är ute. Hehe!

• Nibla

Addiz,
    tror det var smittkoppor du tänkte på.....

• Nides

Hahaha
    Jag har redan sagt till J. Att så fort jag blir gravid så är det hans jobb, att rensa lådan alltså. Inte för att jag gör det så ofta nu. Han gör det varje morgon innan han hoppar in i duschen, men ibland har han bråttom på morgonen då måste jag göra det.

• FruTez

Hej tjejer!

Tittar in här lite snabbt på min lediga dag!

Nides: Jag kan ha helt fel nu, men jag har för mig att barn får väldigt lätt svinkoppor och du kanske har gosat väldigt mycket med småttingar på sistonde? Jag menar, de kan ju haft bakterierna utan att det slagit ut? Bara en teori, som jag inte har några belägg för alls! Hehe!

Nibla: Va jobbigt med kollegan! Ni får väl samla ihop en attackfika och överraska henne, som plåster på såren!

Jag har fått jobbchemat på nya jobbet! Jobbar till klockan 17.00 på fredagar, fast, det är "bara" till 16:30 de andra dagarna, så jag får vara nöjd över det! Tycker det är gott att sluta 16:30 på fredagar idag, men en halvtimme, va gör det igentligen!

Carma: Vilket roligt mail! Hoppas att det funkar!

Addiz: *vinkar och hoppas du mår bra*

Nu ska jag duscha och packa, så vi kan komma härifrån! Ska till Skummeslöv i helgen och det är helt underbart där när de är sånt här väder! Vi allesammans borde åka dit en tjejhelg!!! Det finns sängar till alla, det är gott om plats, pappa har murat en egen grill och tar bara 1-2 minuter att gå ner till en jättebred och härlig sandstrand! Hallandsbukten är lovely!

• Nides

Tezz, följer gärna ner till skummselöv nån helg.

• Addiz

Åh, Tezz: Skummeslöv låter fantastiskt härligt!

Abbe, om du kikar in idag: hoppas ni får ett jättefint firande idag, och hälsa studenten från oss "galna" BT-tjejer

Hej Nides *vinkar*

• Carma07

Hej

Nibla: Förstår att det känns trist som det blev med kollegan. Men tycker Tezz idé var superbra.

Nides: Usch, vad trist med svinkoppor. Har aldrig haft det och vet inte riktigt vad det innebär, men det låter inte trevligt. Tack för inbjudan förresten, men svägerskan har precis kommit ner så vi tänkte tillbringa tiden med henne.

Ab: Tackar! Kul att ni blev nöjda med kortet. Det var inte alls lätt att göra ett kort till en kille i studentålder.

Tezz: Skummeslöv låter härligt!! Ha en underbar helg. Vi får väl se om mailet funkar. Jag skickar iaf min bok idag.

Ha en trevlig helg alla om jag inte hinner in här mer.

• Nides

Hej Addiz *vinkar* är du kvar??

Vill du komma bort en stund ikväll. Enda problemt är att hundarna får inte vara på gräsmattan.

Carma: hopppas att ni får en trevlig afton med svägerskan jag förstår att ni vill spendera er tid med henne. Usch nej, svinkoppor är inte så trevliga. Men allt har nästan torkat in nu.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....