Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Hon skulle alltså boka möte med min chef här för att prata om ersättare för mig...
Hemma igen efter en härlig dag på Allum. Gillar det stället alltså.
Imorgon bär det av till Amundön hela dagen med tomteverkstan. Skall bli skönt att sitta vid havet en hel dag.
Bilen får komma på återbesök till läkaren. Ior hade fel på två av sina orgoan. Dock inget dyrt. Hette något konstigt, men det skall iallla fall byta till nytt.
Bauti: Var det i huxfluxkapasitatorn och omegaalfakondensatorn? *fniss*
Tez
Hihi ja just det, så hette dom
Godkväll
Tezz: Ert hus blir jättefint. Ska bli spännande att se sedan när ni även börjar med insidan.
Ab: Jag kommer förbi imorgon efter jobbet och lämnar kortet. Blir det bra?
Bauti: Vad härligt det låter med en dag ute vid havet. *avundsjuk* Hoppas ni får en bra dag.
hej hej,
Är nu i säng efter en hektisk dag. Okej dag på jobbet, inte överflödigt att göra.
Vid 17-tiden kastade vi loss från Stenpiren med ångaren Bohuslän för att ge oss ut i södra skärgården. Vad vackert det är där ute! Var ju underbart väder också!
Åt en massa räkor. Göteborgs Gosskör uppträdde. Inte den gosskören som ni hade på ert bröllop Ab, utan denna bestod snarare av 7 män i 30-årsåldern. Vilka entertainer!
Efter båtturen hämtade jag svågern som ska sova här inatt. Han ska hjälpa mig med ett släp som ska besiktigas imorgon. N är ju på tjänsteresa en vecka och har givetvis lyckats boka besiktningen just då....... När vi ska koppla på släpet funkar inte det elektriska, dvs varken blinkers eller bromsljus funkar på släpet. Får då gå in och googla på instruktionsbok för släpet och hittar ett kopplingsschema. Vad gjorde man innan internet fanns?!?!?!?
Nu ska jag sova!
Kram kram
God morgon
Nibla- våra hette Göteborgs Killkör
Carma- du är jättevälkommen förbi men skall inte jag hämta det?
Bra möte i malmö igår. Läng lista att jobba på idag... suck
Godmorgon. Hemmajobb idag igen.
Det beror så mycket på hur jag känner mig när jag går upp ur sängen. Har jag jätteont är det ingen idé att vänta tills det går över, för det tar för lång tid.
Nu ska jag jobba hårt!
Idag är det fredag!! *tjohoo!*
(är för en gångs skull ledig imorgon!)
Jag är ledig i morgon med. Hur skönt som helst. Men det skall jobbas rätt hårt. Idag skall jag hemma o laga mat för alla gäster i morgon. Vi blir väl så där 40 tror jag. Champagnefrukost, mottagning o eftersits i morgon. Lördag skall det bara slappas!
Nibla- fasiken va skönt det lät med kryssen igår. Mysigt värre