Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Jag kan eventuellt den 3:e
tredje kan inte jag o jag tror inte addiz o linum kan då heller
var nog lite otydlig ovan. det är de dagar jag kan
Ab: Var de bokbytardagen den tredje?
Va synd... verkar svårt... inte många som kan... jaja! Vi får väl ta det efter midsommar eller så. Fast då går alla på semester... hmmm... jag vill ju fika! *muttar att alla har såna fullspäckade scheman*
De som vill fika kan ju höra av sig om de vill! Jag är iaf. ledig en hel del!
japp bokbytardag den 3/6
det verkar inte lätt att få ihop en dag. vi får väl göra en excel fil o kryssa i när vi inte kan, nån jäkla dag kanske finns som gemensam nämnare
hu.. ingen inspiration alls idag. borde göra en presentation men är sunkigt ointresserad...
har gjort en kokbok. på torsdag skall jag hämta den. spännande som sjutton
jag har inte gjort många knop idag..... Jo, förresten, jag har vräkt i mig en massa Center som vi hade över sen vi hade Öppet Hus och bjöd besökarna på.
inte ens en yttepytte chokladbit i fruktkorgen idag... grrr... skall nog köpa glass o Amelia för att lägga mig i hängmattan idag
Nibla: Jasså, ni bjuder på Center? När vi hade öppethus bjöd vi på Mariannegodis, fast på omslaget stod det företagsnamnet istället! Ganska ok, men ifall jag ska vara ärlig, så föredrar jag Center!
Tez,
Vi bjöd på en massa olika kolor också men de fastnar bara i tänderna. Äpplen bjöd vi också på, det blev en massa över.
Först stod skålen med godis på vårt ståbord här i rummet, men vi har nu fått låsa in godiset för att varje gång vi gick förbi nallade vi en bit. Kommer rulla ut härifrån om det ska fortgå på detta viset.......