Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Men tjejer... vilken dag kan ni då????????? Blir galen!
Nides: Cool frilla! Lite som Cate i senaste Indyfilmen! Kolal här: images.mirror.co.uk/upl/m3/may2008/9/7/1154B9EF-06DA-32DF-57B0FE2090C029D3.jpg
hi hi
Jag tycker att jag är lite snyggare dock!
Jag kan:
30/5 (Nu på fredag)
3/6
11/6
Sen kan jag inte förrän efter midsommar.....fasen vad bokad man var då!
Nides: Du är MYCKET snyggare!!
Jag vet att ni har mycket nu tjejer, men finns det nått intresse av att träffas och ta en fika på stan snart?
Det brukar vara svårt att få ihop vid sommarstart men jag har rätt tomt i min almanacka
5/6
9/6
13/6
14/6 för då är det fotboll på TV... grrrr
15/6
17/6
19/6
Neda: Baby, baby... Snygging! Lite Katie Holmes över det tycker jag!
Jag har ingen almanacka, men är inte så upptagen, så bestäm ni ett datum så dyker jag nog upp - pank som en kyrkråtta!
tufft att vara sjuk så mycket. men det är vår.. man kan leva på luft, sol o kärlek. O väninnor som tar med rosévin En picnic i trädgårdsföreningen kanske?
Oh! Det låter bra! Baka kaka kan jag i alla fall göra
Åh, vilken trevlig idé med picnick i trädgårdföreningen!
Verkar som det är svårt att få ihop en dag som alla kan.... Är det några fler som kan tisdag nästa vecka den 3:e? Sedan börjar ju midsommar närma sig och folk få mer och mer att göra...
Fika på stan, tisdag 3:e!
nibla
Tezz
Några fler?
Fick precis besök av min Gudson och hans föräldrar! Åh, så sööööt!! Jag provhöll honom i 20 min och jag kan säga att jag är helt SLUT i armarna! Hur tusan ska jag orka bära honom på dopet? Kommer tappa honom i dopfunten! Hahaha! Måste hem och öva upp bicepsen!