Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Jag kommer gärna. O numera har Nides almanacka Så hon kommer npg bli bättre på att planera. Jag är jättenyfiken på alla trädgårdsframsteg!
Det är ju lite synd att det ofta blir ett sånt bortfall varje gång. Speciellt när man bestämt dag så lång tid innan.
Vild chansning bara, det är inte så att det går att flytta till lördag eftermiddag? Då kanske fler kan? Annars så får vi som kan träffas på söndag ändå! Jag tänkte baka nått gott, om det går bra?
lördag passar inte mig tyvärr. stort schalagerparty för min del. addiz kan ju inte lördag heller, hon landar först söndag
Abbe: Har funderat, sa inte Addiz att hon landar klockan ett i stockholm och att de sedan skulle köra bil ner? (vet inte om jag hörde fel) Det tar ju längre tid än tre timmar att köra ner juh... Förresten, kul med schlagerparty!
Jag sitter och äter jordgubbar... *smask* Svensk odlade, svindyra, men faktiskt helt okey! Föll för reklamtexten på asken: "Svenska jordgubbar, odlade för dig av Mona o. Sten Olsson i Simrishamn" Oj, är de odlade just för MIG? Då MÅSTE jag ju verkligen köpa dom! *skratt*
Japp, nu har jag almenacka, Men den här gången var faktiskt lite speciellt med tanke på att det är mors dag. Jag få åka hem till alla en o en och titta på alla bilder.
hahaha *ego*
Tezz: Lördag kan inte jag så den dagen var inte med på listan. Addiz kommer senare om hon kommer. Hon ringer under dagen och kollar om ni är kvar.
Nu är det dags för lunch.
Ab: Framstegen i trädgården kanske bara vi ser ännu, men jag har fotat massor innan, under och lite varje dag så då kan ni se skillnaderna.
carma: För min egen del så spelar det inte så stor roll ifall det blir lördag eller söndag... jag kan båda dagarna! Det var bara en tanke som slog mig eftersom det är några som fallit bort! Förresten, ska jag baka nått och ta med?
Nides: Nu när du köpt almenacka, så kan du scrappa den så som Carma brukar göra! Det blir ju görsnyggt! Tips bara till dig som blivit så pysslig på sistonde! När ska vi förresten ha pysselträff igen?
Tezz, Precis det jag tänkte.... Oh ska pyssla massor idag.. shohoooo