• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Ab fab

ja gör det. shoppa vet jag inte om jag behöver. för lite pengar för det

• FruTez

ab: Vilken rolig sida med tidningsomslagen!

• Ab fab

visst var det. nu för du göra utvikningsbilder av dig

• FruTez

Ha en trevlig onsdagskväll mina damer! Nu ska jag hem och titta på mitt blivande hem! *längtar*

• Bauti

Hej

Det känns som om jag bara glider längre och längre ifrån er. Tänker iallla fall MASSOR på er.

I morgon så bär det av till Falun. Det skall ju hållas bröllop där på lördag, så det skall bli skönt med en mini semester.
    Jag har iallla fall paxat för att gå på Carl Larssons gården. Är inbiten konst kollare (blev runtsläpad på SAMTLIGA konstgalleri/museum när jag var liten).

Så trevlig helg på er!
    *kastar iväg ett ton pussar*

• Bauti

Nibla
    Tack för rekomendationen i inlägget ang. frisör

• Carma07

Godkväll

Seg dag på jobbet. Maken har varit hemma och slitit med trädgården eller framför allt cykelbana. Har massa bästa kompisar nu på dagis.

Ab: Vi kan nog inte plocka fläderblommor på söndag. De är än så länge bara små, små knoppar.

Nides: Det var igelkottar vi hade i trädgården. En av dem var tillbaka i går kväll när killarna var ute och röjde och blängde lite surt på dem innan han knallade iväg.

Bauti: Vi kommer inte att försvinna från dig även om du inte har riktig tid just nu. Vi finns kvar. Dessutom är vi lite nyfikna på att komma och hälsa på dig i salongen, men tiderna passar oss dåligt. Har du tid och ork när du kommer hem kanske du kan ordna en lördags/söndagsvisning? Ha det jättebra i Falun.
    Hur går det i salongen förresten? Har du börjat din utbildning ännu?

• Carma07

Tezz: Tycker det är så spännande med ert hus. Hoppas du tar massa bilder när huset är uppe. Förstår att du längtar.

• Frujj

Hej
    Här är det hostigt för liten man igen. Har just hostat ner hela mig med ... ja ni vet. Urk. Tur det finns dusch.

Roligt med huset Tezz! Väntar på inflyttningsfest inbjudan

Ska ta o grotta ner mig i elbolagsbytandet en stund, har fortfarande inte bestämt mig/oss för hur vi ska göra. Är helt enkelt för tråkigt...

• Nibla

Hej på er!
    Har haft en crazy dag på jobbet. Luften gick ur mig bara jag öppnade mailen imorse, men jag lyckades beta av det ena mailet efter det andra på ett väldigt smidigt sätt. Känner mig väldigt nöjd! Gick dock inte från jobbet förrän vid 18-tiden.

N är i Stockholm på galapermiär av Indiana Jones. Han hade suttit bredvid Börje Salming och snett bakom Sanna Nielsen. Hahah!
    Det hade tydligen varit väldigt fullbokat på många hotell så han och en kollega ska dela dubbelrum. (en manlig kollega). N skickade precis ett MMS på hotellrummet med en himmelsäng med rött tyg, hahahahhaha!

Har märkt att vi får besök då och då av en grå katt. Har alltid trott att Leffe vält torrfodersäcken i källaren. Idag hörde jag ljud nerifrån källaren och när jag kom ner såg jag skymten av ett grått kattarsle i kattluckan......

Imorgon ska vi till BM och mäta magen för första gången, ska bli spännande! Ska även ta upp min värk i handlederna och domningarna i händerna. Får se om hon säger att det är "karpaltunnelsyndrom" som jag misstänker.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....