• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Ab fab

O skall du på Seaside på Björkö? rapportera hur det var. har bjudit dit R i juni på överraskning. Han fick rebusen igår o har inte löst den ännu

Nides- tack för sällskapet igår

• Nides

Full rapport på mådag. Jag tror det. I år är det min bror som har planerat morsdagen!

• FruTez

ojojoj! Det är verkligen inte många som kommer på söndag ser jag... va synd! Det ser ut som att det bara blir Carma, abbe och jag?! Om inte Linum och Nibla också kan! Kommer ni?

• Nides

Om det är bara tre personen kanske man kan be snällt o flytta den dagen. Vill ju se bilder...
    Och så har jag redan missat tre... *ledsen*

• Ab fab

för min del går det jättebra men jag tror Carma kollade runt vad som passade bäst. Men 7 och 14 kan jag åtminstone

• Nides

Nibla, Visst känner du till borås?
    Svärmor bor i närheten och vi tänkte bjuda ut de på lördag på en sen lunch, tidig middag i borås, men jag har ingen aning vart som är bra och äta.

• Nibla

Jag kommer till Carma på söndag!

Nides,
    Det var jättelängesedan jag var i Borås och åt faktiskt. Det finns ett trevligt ställe i centrala stan som heter Oliven som ska vara ganska poppis. Finns kanske med på restaurangguiden?

Tez,
    Apropå skenor.....ser framför mig Forrest Gump som liten, när han gick omkring med stödskenor för benen. Kanske nåt för Linum, nu när vi ändå är inne på krämpor.

• Carma07

Tjngeling

Lungt idag och jag passar på att smita in.

Ang söndag och svar på mailen så var det Ab, Addiz, Nibla, Linum, Tezz och Frujj som kunde på söndag. Frujj hör av sig om hon kommer eller inte och Addiz hör av sig under dagen och kommer ev lite senare beroende på när, var, hur hon kommer hem. Så om de andra fortfarande kan komma blir vi 5 med mig.

Vi kan flytta på dagen om ni vill. Inga problem för min del. Kände mest att det var lite bråttom att få till de här dagarna. Om vi flyttar det till juni har vi egentligen bara två helger på oss, sedan är det midsommar och sedan blir det juli.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....