Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
God morgon
Igår kollade vi in studenterna på väg till bale. WoW vilka klänningar o frisyrer. Såg några riktigt snygga Audrey Hepburn-lookalike. O några hemska sidenklänningar med paljetter o jox. Freddan var snygg som James Bond i klassisk smoking o snygg datte. Halva förorten var nog i stan. Vi hälsade på hur många som helst från kvarteret.
Nibla- du fick mig att klara Anna Mannheimers doktorsfråga i söndags. Svaret var karpalttunnelsyndrom o det hade vi ju pratat om förra torsdagen
Om du har en grå katt extra kan ju leffe åka till mig ...
Bauti- skönt att höra att du inte glömt av oss. Lycka till med bröllopet. Vad skall du ha på dig? Ang CL-gården. Där är så fint. jag känner den gamla föreståndaren för museet så vi har varit där. Mamma har till o med bott där.
Carma- va kul att fällningen gått bra. Jag återkommer när flädern blommar så kan jag ha saftkokarkurs. Eller så kokar jag till dig också.
Hej!
Nibla: En kompis hade domningar liknande symptom med domningar händerna när hon var gravid. Det fanns tydligen inte så mycket att göra åt det, men det gick över när bebisen var född. Ang. katten, vet ni va det är för katt? Typ grannens?
Carma: Va mysigt med små igelkottvänner på tomten!
Bauti: Ha det så kul i Falun! *vinkar*
Frujj: Urk... stackars lillen! Hoppas han kryar på sig. Han kommer bli världens friskaste när han blir stor. Har hört det att om man är sjuk mycket som liten blir man friskare som vuxen. (vet ju inte om detta är sant, bara nått jag hört)! Vi får väl ändå hoppas att det är så... så att det kommer nått gott ur hans förkylningar!
Var och kikade på huset igår! Kändes lite konstigt, men kul att gå omkring där och veta att där ska jag bo. Det såg så himla litet ut allting, men byggkillen sa att det kommer att kännas större när alla innerväggar är på plats och tapeterna är uppe!
Skrev ju som en kratta!!
Gör ett förtydligande...
"Nibla: En kompis hade liknande symptom med domningar i händerna när hon var gravid."
Nibla igen: Det fanns inte mycket de kunde göra åt min kompis problem med domningar. Själklart vet jag ju inte om det alls är samma som du har! Ja...ja... hoppas att du förstår och inte tog det på nått felaktigt sätt. Typ att du är dömd för livet att alltid ha ont! *skratt* Ibland så känns det som att jag glömt halva ordförrådet hemma!
Hej tezz. Vill du att jag skall tolka åt dig
Fast jag skall inte säga något... jag stavade date med två t...
Hej på er!
Jag har ingen aning om vems katten kan vara då det stryker omkring mängder av katter här.....Synd bara att han måste gå bort för att äta, fast katter äter väl så fort de får tillfälle. (Tänker på Garfield)
Tez,
Jag har läst att man kan få stödskenor för handlederna om man har problem och går det inte över kan man i värsta fall behövas opereras. Men jag är optimistisk, det går förhoppningsvis över.
När jag sa att jag hade ont i handlederna sa en kollega "Och det kommer bara blir värre". Haha, tack för den! Direkt när hon sagt det insåg hon hur pessimistiskt det lät.
Ab,
Leffe is mine! My precious... (Säger som Gollum i Sagan om Ringen)
Ab,
Och bal med e på slutet. *fniss*
My precios... så lät jag varje gång jag tittade på vigselringen före bröllopet
Ab,
Mohahahaah!
det är så när man har för feta fingrar o alldeles för snabba tankar
nu är huset målat två gånger med gul färg så det är klart. I dag blir de färdiga med gavlar, vindskivor o liknande. Sen är det bara fönstren kvar. Det är GULT om man säger så
Tezz- spännande med huset. Hur stort är varje våningsplan? Har du fler bilder *nyfiken*