• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • FruTez

Ab: Ja, vissa dagar känns det som att man behöver en tolk! Haha!

Ser Nibla framför mig, med stödskenor inte bara på handlederna utan över hela kroppen. Styltande fram som värsta robocopen! *fnissar*

• FruTez

ab: På bottenplan är boytan 100 kvm och ovanvåningen är på 55 kvm. Har för mig att ovanplan så är ytan 73 kvm, men så går det bort massa utrymme med snea väggar och jag vet inte vad, så det blir nog ca 55. Trots att det är större än det vi har idag, så kommer det ändå att bli mindre... lustigt! Idag har vi ju ett förråd som är som ett enormt svart hål. ALLT får plats där! Hehe! Vi kommer också ha ett stort garage på 56-58 kvm! (kommer inte ihåg exakt där heller)

• Ab fab

155 kvm är ju stort, lovar att ni får plats Våra två våningar är 180-190 kvm o vi går ju inte på varandra*s* När allt är uppe komme det kännas rätt. O tänk på alla saker du skall slänga!

• FruTez

ab: Och alla saker som jag kommer vilja köpa! Hahaha!

• Ab fab

nej nej... alltid färre saker in än ut

• FruTez

vilka är det som kommer till Carma på söndag?

• Nides

Godförmiddag,

Är så himla sen idag, igår blev det väldigt lite shopping. Men jag hittade de sötaste shorten till Nova på Zara. De har inte mycket till pojkar så det blev bara två urgulliga t-shirtar till Lillebror?
    Sen blev lite papper och pärlor på Format. Kort fika med Ab. Tack Ab, snabba visit är underskattat, det var väldigt uppskattat.
    Efter det blev det besök hos brorsan och de söta små liven.

Frujj: hoppas att lilleman blir bra snart.

Nibla, Det går över? Vet du om du har svullnat nåt??? Alltså om du samlar vatten eller vad det nu heter?!?!?
    För i så fall går det över när du har fött och svullnaden går ner. Eftersom de misstänkte att jag hade det så har de förklarat det ganska utförligt för mig. Nothing to worry about!!!!

Tezz: Ser fram emot inflyttningsfesten!!!

• Nides

Jag kan tyvärr inte komma på söndag men jag hade redan flaggat för det sen innan att jag kanske inte hinner.
    Mamma sitter barnvakt så jag kan inte fira henne på morgonen.
    Det blir skaldjursbuffe på björkön. Mums?.. jag gillar iofs bara räckor men mums?

• Nides

Det stavas ju visserligen räkor men ni fattar ju?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....