• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Ab fab

Almanacka är bra att har. jag kör både klassisk o digital. Men å andra sidan fungerar jag ju som levande outlook för R....

• Nides

Jag har ju bara använt mig utav den digitala på jobbet och ibland i mobilen i år fram tills nu och det har funkat sådär!!

• Ab fab

då behöver du bara en personlig almanacks-coach

• Carma07

Tezz: Tack för erbjudandet, men på söndag bjuder jag.

Har urtrist på jobbet idag. Alldeles själv för tillfället och ingen arbetslust alls. Jag får tänka på att jag snart bara har 6 veckor kvar att jobba. *tjohoo* Känns alltid extra trist att vara på jobbet när det finns tusen saker att göra hemma istället.

• Ab fab

Tänk va skönt att det bara är sex veckor kvar. O att du får lämna det där galenpannestället sen.

Ser verkligen fram emot att få se dina bilder. Den är nästan dem jag sett minst av... av naturliga anlednignar *s*

• Carma07

Ab: Ja, jag har ju inte haft några böcker eller nått att kunna ta med mig. Än så länge finns allt bara digitalt. Vi kommer att få har visning i arbetsrummet vid datorn.

Ang jobbet så har det mesta lugnat ner sig ganska mycket, tack och lov. Men från maj så lämnar jag över bokföring och dyl så det blir mindre jobb för mig framöver. Ska stämma av och "städa" mina grejer efter mig och sedan blir det en del doument att sätta ihop till de andra.

• Carma07

Tezz: Men du får gärna ta med dig en kaka ändå om du vill. Ville bara tillägga det. Det kommer nog att gå åt. *mums*

• Ab fab

med tanke på kakorna i fredags... MUMMS... jag åt glatt upp resterna dagen efter. Fast nu kom jag ju tänka på din suveräna passionsfruktspaj. jamjam

• Carma07

Ab: Jag funderar på den eftersom jag själv är väldigt sugen på den. *slickar mig runt munnen* Men eftersom ni redan har smakat den kanske det blir någon annan. Får se när jag har bestämt mig.

• FruTez

Carma: Då struntar jag att ta med mig nått, om det ska vankas Carma speciale, passionsfruktskaka, eller nått annat gott!

Jag som tänkte gjort choklad cheesecake! Får bli nån annan gång istället. Ibland glömmer jag bara av att det faktiskt finns fler personer än jag som faktiskt tycker om att baka! Hahaha! *skrattar* Kanske kan jag bjuda på kakbuffé när ni kommer till mig? *ler*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....