• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Ab fab

kommer inte idag som du förstår men mental support i form av headbangning från förorten kommer till dig

• Carma07

Halloj

Frujj: Vilka underliga personer du råkar ut för. Man får hoppas att hon har mer ordning än vad det verkar.

Ab: Låter som en trevlig afton igår och en trevlig afton ikväll.

Imorse var vi iväg på vår första träff på föräldrautbildningen. Det var trevligt och vi slapp den virkade livmodern. *fniss* Satt nästan och väntade på den. Men den kanske kommer i ett senare skede. Vi fick se en reklamfilm om att föda på Borås sjukhus. De vill inte skrämma en, men när en person som föder gnyr lite, säger "oj" och sedan plopp, så förstår man ju ändå att det inte kommer att bli så idylliskt.

• Ab fab

hej Carma- spännande med utbildningen. Skönt att ni slipper se filmen där Gudrun Schyman föder barn åtminstone

• Carma07

Ab: haha, vem vet. Den här gången handlade det bara om när det var dags att åka och vad som händer där. Nästa gång ska vi gå igenom själva förlossningsarbete och då kanske man får se en mer verklighetstrogen film ang det.

Frujj: Ang din fråga till Nibla med kostfrågor på föräldrautbildningen så är ju alla i det sista skedet när man kommer dit. Är inte det något som man tar upp redan tidigt i graviditeten med barnmorskan? En tanke bara.

• FruTez

Hej hopp!

Nides: Jag glömde bort att det var idag som J hade konsert! Vilken tid är det?

• Nides

klockan 10 går de på scen. Ville du följa med???

• Ab fab

nu skall jag gå o lära mig bli effektiv. Lovar att rapportera

• Ab fab

Tezz- ingen husrapport idag???? Nyfiken!!!

• FruTez

ab: Ingen husrapport idag... än så länge! Maken är ute på tomten och kommer in till jobbet vid halv 4. Hoppas på att han har tagit lite nya bilder då!

Nides: Ska ni festa till det innan och så till konserten eller blir det lugnt?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....