Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Bauti- hur var bröllopet?
Hej!
Hemma efter en tredagarsbröllopsfest. *phuuu*
Det var kanon för utom att det bara tar 6 timmar enkel väg.
Men alla glada och nöjda
Skall skriva mer på min blogg om händelserna mm.
Godkväll
Tack själva för i söndags. Tyckte det var roligt att ha er här. Och som vanligt så springer tiden.
Nides: Snygging!! Jättesnyggt vad du har klippt håret.
Linum: Trist att ryggen fortfarande krånglar. Hoppas det blir bra snart.
Bauti: Trevligt bröllop. Men hua vad det lät läskigt där ni bodde. Det hade jag nog inte vågat.
Ang fika - som det ser ut nu så kan jag de dagar som Abbe har räknat upp.
Segt på jobbet nu när jag har lämnat över en del av arbetsuppgifterna. Känns som om dagarna aldrig tar slut. Idag var jag riktigt trött. Efter jobbet skulle jag bara vila en liten stund innan jag satte igång och måste ha stensomnat på direkten och sov säkert tre timmar.
Morsning!
Jag börjar ju en timme tidigare hela denna veckan. För mig så är inte en timme så himla mycket och ibland är jag ju på jobbet en timme tidigare bara för att jag åker med maken de dagarna. Så det är inte helt ovanligt att jag är här från kl 7. Fast det verkar som att folk här tycker det. Får både igår och idag har jag fått höra saker som "åh, hur känns det att vara uppe så hääär tidigt?" "Jasså, börjar du reeeedan?" Osv osv... Jo, tack, det känns finfint att vara uppe såhär tidigt. Jag menar, det är ju ett under att solen ens gått upp! *fniss*
Nibla: Var hade du köpt de där fina topparna du hade på dig i söndags? *me likie* Jag vill köpa nått liknande nu till sommaren och tänkte kika runt lite!
God Mörrning!
Var på föräldrakurs igår och pratade om smärtlindring. Intressant och lite skrämmande på samma gång..... Är glad att jag kommer föda barn i Sverige och inte i Malawi eller nåt annat U-land.
Kom i slang med ett par som bor i nya området uppe vid oss, de verkar himla trevliga. Man fiskar ju efter mammalediga promenadkompisar. *fniss*
Tez,
Linnena har jag köpt på JC, just nu har de en kampanj att man får två för 199, annars kostar de 129 kr/st. Jag tycker de är såååå användbara, hade flera stycken redan innan jag blev gravid.
Toppen med ärm är köpt på H&M för ynka 69:50. Finns också i många olika färger. Gött att kunna köpa kläder utan att ruinera sig!
Idag har jag möten hela dan om processkartor. Alla här på avdelningen suckar när sånt ska göras, men jag tycker sånt är skoj!
god morgon
bauti- kul att höra om bröllopet. Ser fram emot bilder. Vad hade du på dig?
Nibla- va kul med gravida grannar. Hoppas filmen blir bra ikväll
Skruttade omkring igår. Köpte Amelia o satt i solen o gottade mig. Tvättade, fixade hemma o tvättade fönster. Idag blir det yoga o lite hemfix
Nibla: Vilka bra priser! Måste gå och kika!
Snacka om att vara i dålig form. Jag höll en bebis i 20 minuter igår och jag har träningsvärk idag! Hahaha! Visserligen väger han ju en del nu, men iallafall!
vilken tur att du börjar här då. ett gratispass i veckan på lokala gymet varje tisdag har de ett pass.
Tezz: Jag följer med spänning hur det går med ert hus.