• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Nides

Nibla: låter såå härligt? nästan så jag somnar?. Nu vill jag bara hem, lägga mig på gården, underskugga, klarar itne av värme. Och läsa en bok. Beställt Stieg Larsson böckerna.

Ab: Aj, säger jag bara.

Bauti: Vart ska du gå utbildningen???

• Linum

Härlig helg hos allihop, verkar det som!

Nibla: Stödstrumpor är inte pensionärsvarning... Jag har sådana när jag flyger Iofs är jag ju äldre än du... *fnissar* Låter som att du haft det så bra du förtjänar!

Äntligen har jag fått tid för magnetröntgen... 17/6 kl 1830. Hupp. Tur att man ringer och tjatar, annars hade det tydligen kunnat bli efter sommaren.

Badade i Rådasjän igår. Mitt emot Roddklubben där vi hade brölopsfesten Ljuva minnen...

• Ab fab

Stödstrumpor är bra på alla flygningar. I och för sig är jag ju jättegammal

ang fika. bara frujj kvar. men än så länge är det bara två dagar som alla kan. Så preliminärboka 24 -25 juni i almanackan

• Nibla

Köper att man har stödstrumpor när man flyger.....men inte när man går till jobbet. *muttrar*

Ab fab skrev 2008-06-02 09:15:12 följande:

Stödstrumpor är bra på alla flygningar. I och för sig är jag ju jättegammalang fika. bara frujj kvar. men än så länge är det bara två dagar som alla kan. Så preliminärboka 24 -25 juni i almanackan
  • Linum

*går in i sovrummet och rafsar fram mina stödstrumpor*

STÖD NIBLA! BÄR STÖDSTRUMPOR!

...det är ganska trevligt att demonstrera i vardagsrummet. Ivrigt påhejad av två sömniga hårbollar.

• Linum

Jag satt och funderade ganska länge på vad ordet ledtid blir på engelska. Lead time heter det ju... Att det skulle vara så svårt... *muttrar*

• FruTez

Hej tjejer!

Tebax på jobbet efter en underbar helg!

På fredagen grillade vi och tog det lugnt och på lördagen åkte vi till Tyskland och köpte alkohol. Nu får vi nog ha fest för det är fullt i barskåpet!

Söndagen spenderades med en underbar sväng upp på hallandsåsen med pappa som guide. Han känner verkligen till alla guldklimparna! Vi stannade bla. till i lilla Kattvik och fikade, våffla med sylt och grädde! *mums* Vi hade turen att ett gäng musikanter hade stannat till vid caféet och spelade! De hade olika stråkinstrument som tex. en basfiol och spelade gamla svenska låtar som Ida sommarvisa och Drömmen om Elin! Våffla med sylt och grädde i det gröna och gamla visor i bakrunden med en fantastisk utsikt över en liten hamn och över hallandsbukten... närapå en perfekt sommardag! (det som saknades var 4 veckor semester)

• Carma07

Halloj

Låter som ni har haft en bra helg.

Nibla: Din helg blir jag riktigt avundsjuk på. Den låter helt underbar.

Min helg har varit ganska lugn. Lite för varm för min smak, men ändå glad att sommaren är här. Hann inte riktigt med vad jag hade tänkt, men det kändes viktigare att spendera tiden med svägerskan.

Hoppas ni får en bra sommardag. Hinner troligtvis inte in här mer under dagen.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....