• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Nides

Tezz: jag har lagt upp bilder på korten som jag har gjort på min blogg om du ville se... Sen gjorde jag ett kort igår. Den rosa/svarta grattis kortet, vet inte om jag ska ha nåt mer eller om jag ska ha den som den är??

• Nibla

God morgon!

Var uppe kl 3 inatt och avstyrde ett kattslagsmål i rododendronbusken. "Den fule gråe" satt på gräsmattan och såg mallig ut, så jag schasade bort honom. (Den fule gråe är benämningen på katten som går in hos oss och äter upp maten)
    Tidigare på kvällen var han halvvägs in i hallen då jag hörde Leffe fräsa och ryggen var böjd som en ostkrok. Så "Den fule gråe" kom tillbaka för revansch i natt.....

Har varit hos arbetsterapeuten nu på morgonen och fått handledsskenor som jag ska sova med på natten. Känner mig lite som Forrest Gump, fast med armarna. Hehe! Fick också lite tips på hur man kan gymnastisera händerna så de inte blir så svullna.

Ska in till stan efter jobbet idag och köpa en brasiliansk hängmatta. Gött!

• Nibla

Den sidan är blockerad för mig, kan nån kolla vad jag heter.

• Nides

Min sida är inte blockerad men jag vågar inte gå in dit.
    Jag får kolla det sen

• FruTez

Wow! Vilka uuuuunderbara kort!!! Du är ju grymt duktig!! Jag försökte att skriva på din blogg, men blev spärrad, trots att jag va inloggad på blogger?

• FruTez

Ovanstående inlägg va ju då till Nides!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....