Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
kan bullen inte få ett hermes- halsband i rosa med stora strasstenar *ler paris hiltonlikt*
*garv*
Har aldrig förstått vitsen med märkeskläder till barn, de växer ju ur dem så förbannat fort. Kommer ihåg när jag var på barnavdelningen på Harrods en gång, vilka plagg det fanns!
nä det är ju inte för barnen de är till för föräldrarna. Lite som att ha matchande träningsoveraller om man campar så har mor o barn likadana kläder
God morgon tjejer!
Har en fråga, jag måste skicka in en skattesedel till nya jobbet, men va är det för papper och var hittar jag det???
God morgon
Igår var vi på studentuppvaktning. Mysigt i solen hos vacker och klok ung dam. O lycklig naturligtvis.
Penicillinet har gjort verkan. Utslagen ser för jäkliga ut men har torkat ut ordentligt bara på en dag så infektionen har gått tillbaka rejält.
Idag blev det frukost på kajkanten med maken. Medhavda mackor o cappucino i morgonsolen. Inte så dumt alls
Hörde förresten att helgen som kommer är en av årets lyckligaste. Sol, extra ledig dag och skatteåterbäring... (sen hade de en parameter till.. fotboll.. men den hoppar jag raskt över *s*)
idag jobbar jag till 12 sen skall jag på liten outing med mamsen. Lunch vid Nääs o ev lite loppisjakt men vet inte om det finns någon bra i närheten
Det är nog en A-skattesedel de menar.
Kolla in länken: www.skatteverket.se/4.383cc9f31134f01c98a80005659.html
Tezz- gå in på skatteverket o beställ en
www.skatteverket.se/etjanster/askattsedel.4.383cc9f31134f01c98a80005659.html
jag tror det är den men inte säker
godmorgon,
TezZ: skattesedel fixar du ifrån skatteverket. Det är det papper som bestämmer hur mycket du ska betala i skatt. Själv struntade jag i att lämna in, och där av betalar skattetabell 33 när jag ska betala 32. Men tänk nästa år den här tiden är jag lycklig igen när skatteåterbäringen kommer.
Ab: frukosten lät inte alls dumt.
Själv så stressade jag till jobbet. Jobbar också till 12. Sen blir det jakt efter en present och blommor o nalle osv. Sen måste jag hitta en fin topp till ikväll. Jag har köpt en jätte söt blommig kjol men jag hittar inget att ha till. Har en svart topp som få bli om jag inte hittar något annat.
Jag tar för långt tid på mig o skriva...
vad skall du göra ikväll Nides?