Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Linum: 5/7 lät bra.
Kan ju prel.boka det. Ska kolla med J om han gör nåt då. Sen kan jag överaska honom med det. Han gillar ju Stefan Andersson!!!!
Nu sticker jag! Ha en go' helg!
Kram kram
Nides: Kan ni 1/8 också? Det är tydligen en bättre helg att åka dit. Dessutom finns det bättre bord då.
Det är mitt i vår semester. Vet inte om vi ska iväg eller inte... Jag kan ringa dig sen så kan vi prata Måste till bussen nu.
Hej med er
KRAM
Hej tjejer! Mycket att göra idag! Fast det är gott, för då går dagen fort!
Nides: Jag tycker Carlstens fästningsgrejen låter som en jättekul grej! Ska kolla med maken vad han säger, men jag har för mig att han också gillar Stefan Andersson! Har ni beställt några biljetter än???
Pratade med maken nu... han gillade förslaget med Carlsten! Han föreslog att vi skulle låna husvagnen och sova på Marstrands camping, 10 min. gångväg från färjan! Hehe! Då kan vi ha efterfest där! Han är ju för rolig min man!
Lutar åt 5/7 (även om det är matchrace då...). Finns det verligen plats på den campingen vid den tidpunkten? Det är ju fullt i hela Sverige i juli, vad jag har förstått?
Ny smak på youghurt: Jordgubb/lakrits/vanilj. GOOD!
Linum: Vet inte om det är fullt på campingen, maken sa det lite på halvskoj! Fast det kanske kan vara värt att kolla upp? Så kan flera sova där? Finns plats för minst 4 i vagnen och sätter man upp förtältet så kan vi fylla på med minst 10 till! Hahaha! Det är säkert fullt ändå! Det är ju trots allt vid populära stället Marstrand!
Yoghurten lät god! *mums*
Förresten, det är fredag den 4/7 och inte lördag den 5/7... så ni bokar rätt!
Ja just det.. 4th of July.