Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Hej på er!
Idag är det en svullen dag....mina fingrar känns som uppsvällda chorizos! Kan inte längre ha mina vigselringar, så jag tror faktiskt jag ska köpa nåt fejk bling-bling som jag kan ha på fingret så länge. Känner mig naken utan ringar.....
Spelade minigolf med bemanningsföretaget igår. Jag blev bästa tjej och totalt trea så jag vann en grill som man bär i en käck liten väska som också kan användas som kylväska. *mallig*
Idag går jag nog också vid 13-tiden, tänkte kolla lite affärer. Fick ett bryt igår när jag insåg att jag inte har nåt sommarfint att ha på mig. Altenerar just nu med en svart kjol och en jeanskjol och lite färgglada toppar. Visserligen sköna och fina kläder, men inte när man vill vara lite extra fin......
I eftermiddag bär det av till hemorten för att uppvakta kusinen på studenten. Känner inte honom särskilt bra, åker mest dit för att träffa släkten! Haha!
Har INGET planerat i helgen, blir nog en del fotboll på TV kan jag tänka mig. (Förlåt, Ab!) ;-D
jag har verkligen pinkat in revir som fotbollshatar-Abbe *s*
Tack tjejer! Ska kolla länkarna!
Så, det är väl bara jag som är tvungen att jobba heldag... ska sitta här och häcka fram till 17.00!!!
Ikväll ska jag och maken in till stan och gå ut och äta med ett par vänner. Sedan ska vi se filmen "Brudens bästa man" och därefter gå till Avalon och drinka lite! Imorgon ska vi ta det lugnt och åka ut till havet, om vi inte är för bakfulla! *fniss* På lördag ska vi kolla på tapeter och söndag blir det väl att åka och kolla på huset! Fullt upp, men ändå lugnt!
grattis nibla till vinsten.
se till att få en lugn helg med fötterna högt. Klart du skall köpa bling bling. Over do it! Stoooora stenar tror jag du behöver
grattis nibla till vinsten.
se till att få en lugn helg med fötterna högt. Klart du skall köpa bling bling. Over do it! Stoooora stenar tror jag du behöver
tjohooo...... jag har ju ingen arbetslust!!! Var är ni *lyfter på bort pärmar o datorer*
Nibla: Klart du ska köpa blingbling och pryda fingret med så länge! Köp en riktigt glittrande stooor sten!
Abbe: Jag har inte heller arbetslust... men du kan iaf. vara glad över att du bara har 1,5 timmar kvar av arbetsdagen. Jag har 6 timmar kvar!!!!!!
När man sitter hemma och jobbar är det inte en kotte som ser om man jobbar flitigt eller inte...
*spelar lite spel istället*
Lite för mycket planerat till helgen, helst av allt vill jag bara vara... idag så är först stundet som ska firas.... tänk att jag har bytt blöja på han... hahhaha ska påminna honom så att han rodnar lite, sen ska jag på 30 års kalas.
Imorgon så ska vi få träffa vår lille kissemisse som vi får hem den 14 juli! Tjoho... han är såååå söt. Skickar bild på han till ER snart. Han liknar den andra katten som jag visade ER för ett tag sen.
Efter det ska nationaldagen firas, *viftar med svenska flaggan* , hos några vänner i Nödinge.
På lördag så är det först barnkalas och efter det ytterligare en födelsedags fest..... Hoppas att jag kan få titta på portugal-matchen lite. Sorry Ab, men jag gillar fotbolls EM och VM. Varför vet jag inte.
Usch långt inlägg.....sorry
försöker skriva en presentation men det är inget flyt idag har åtminstone producerat ett mejl till Hongkong. det är väl allt jag gjort.